Skravletråd

Jeg kom på 12 plass på topp 100 i Mars.
Vet ikke om jeg skal være stolt eller bare bekymret. hahaha
Haha, se på meg da, 2 plass!! Rart jeg har greid å bli gravid denne måneden :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
ImageUploadedByBV Forum1396362436.086517.jpg og jeg som var bekymra for ingenting <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Der ser du! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vis vedlegget 55778 og jeg som var bekymra for ingenting <3


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Det er jo ingenting som skal til før man blir superbekymret i disse dager. Godt testen var sterkere nå :) Så kan du roe ned helt til neste bekymring kommer ;)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Blæ... Har skikkelig menssmerter no... Ting som vokser då? :p rart kor fort en glemmer!

babyjente 27 Juli ♡
 
Lykke til. Husk at legens g-tester er ikke så sensitive som de man får på apoteket. Jeg brant meg på den.

Var hos lege i dag. Og den var positiv testen han tok der å. Så i dag ringte jeg min beste venninne på skype(vi bor på vær vår kant av landet nå) og fortalte d. Hun ble kjempeglad. Hun har to gutter selv, så har ventet i 5 år på at jeg skal få barn jeg også.
Litt artig å endelig fortelle d til noen. selv om d er veldig tidlig. Ble litt mer virkelig da.
 
Kan ikke dagene gå litt fortere da :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Det syns eg og!

babyjente 27 Juli ♡
Også merker jeg litt at jeg sliter med å innse at jeg er gravid altså :p jeg skjønner jo når jeg ser testene, men allikevel, det er så etterlengtet og kan ikke helt tro det :)
 
Også merker jeg litt at jeg sliter med å innse at jeg er gravid altså :p jeg skjønner jo når jeg ser testene, men allikevel, det er så etterlengtet og kan ikke helt tro det :)

Eg tror liksom ikkje helt på det eg heller, e litt i sjokk over at d gikk på 1 ordentlige pp når d tok 3 år med frøkna mi.. :p og vil sååå gjerne på tidlig ul.. Vet du når de kan se noe m utvendig ul?

babyjente 27 Juli ♡
 
Eg tror liksom ikkje helt på det eg heller, e litt i sjokk over at d gikk på 1 ordentlige pp når d tok 3 år med frøkna mi.. :p og vil sååå gjerne på tidlig ul.. Vet du når de kan se noe m utvendig ul?

babyjente 27 Juli ♡
Venninna mi var på UL 6+3 og så hjertet til den lille :) 22 april skal jeg på tidlig ul, da skal jeg begynne å tro på det :)
 
Eg tror liksom ikkje helt på det eg heller, e litt i sjokk over at d gikk på 1 ordentlige pp når d tok 3 år med frøkna mi.. :p og vil sååå gjerne på tidlig ul.. Vet du når de kan se noe m utvendig ul?

babyjente 27 Juli ♡
Tidlig ul iuke 7 tas innvendig hvertfall, utvendig fikk jeg sist på ul i uke 12.. Så imellom der et sted :p
 
åååh. :D

Da jeg fikk min første så var jeg også først ute på begge sider.
Jeg var 12 uker til jul det året og vi skulle innom på en liten førjulsvisitt og jeg takket nei til kaffe.
MEd tanter og onkler, farmor og pappa og samboeren tilstede måtte jeg da fortelle at jeg takket nei til kaffe fordi jeg til sommeren venten smått.

Pappa bare lo for han visste det fra før, mens farmor begynte å gråte i glede og tanter og onkler gratulerte meg hjerteligst og var alle veldig glade på mine vegne. :)
JEg håper du får samme reaksjonene for det gjorde godt. Veldig godt <3
Det hørtest veldig koselig ut! :) Håper og tror vi vil få bare positive reaksjoner :) Ingenting som tilsier noe annet hvertfall :p
 
Hvordan er formen deres da? Jeg er litt kvalm, har litt stikking i puppene( ikke ømme) og litt murringer... Føler jeg har så lite symptomer. Men det er jo tidlig da, mulig jeg er litt utålmodig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp