Skravletråd

Har dere ringt legen og sagt dere er gravide eller drøyer dere det?


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg har ikke ringt enda...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har jo ringt å bestilt tidlig ul 22 april så da venter jeg heller med å dra til legen etter det :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Kor tidligt kan en teste positivt egentlig?

babyjente 27 Juli ♡
 
Joda ;) men sånn teoretisk sett? :p

babyjente 27 Juli ♡
 
Har dere ringt legen og sagt dere er gravide eller drøyer dere det?


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Min lege trur/vet allerede at jeg er gravid. Var der rett etter jeg testa positivt i februar. Mista jo tidlig og har ikke snakket med han enda så han vet ikke at jeg mista og ble gravid på nytt. Og han trur jo jeg er 1mnd lenger enn jeg er.
Skal dra dit på fredag så han får sendt henvisning til tidlig ul til meg.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg tok test samme dag jeg hadde første positive hjemme. Hos legen ble den negativ.
Tenker jeg ringer i neste uke og hører når de vil ha meg inn til kontroll.
 
Kor tidligt kan en teste positivt egentlig?

babyjente 27 Juli ♡

Jeg fikk positiv test 8dpo, 3+1. Noe tidligere enn det trur jeg er usannsynlig.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Min lege trur/vet allerede at jeg er gravid. Var der rett etter jeg testa positivt i februar. Mista jo tidlig og har ikke snakket med han enda så han vet ikke at jeg mista og ble gravid på nytt. Og han trur jo jeg er 1mnd lenger enn jeg er.
Skal dra dit på fredag så han får sendt henvisning til tidlig ul til meg.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Skulle ikke du vært på en ny kontroll da snart? :p De burde jo innkalt deg. hehe
 
Mannen lurer på hvem jeg er og hva jeg har gjort med den blide og søte kona hans :p jeg er visst litt gneldrete i dag. Men altså, jeg har hatt hodepine siden i går og føler jeg må spy hele tiden. Beklager hvis jeg ikke går rundt å synger og vasker hele dagen :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Huffda.
Mannen tør ikke annet enn å lystre for jeg er nok mer bestemt enn vanlig. :p
Men han er så flink å skjemme meg bort. Massasje , fortmassasje henter ting, forer meg med god snakcs og mat :)
 
Huffda.
Mannen tør ikke annet enn å lystre for jeg er nok mer bestemt enn vanlig. :p
Men han er så flink å skjemme meg bort. Massasje , fortmassasje henter ting, forer meg med god snakcs og mat :)
Han er veldig snill han her og, men han er ikke vant til at jeg kjefter :p jeg prøver å ta meg i det, men jeg klarer ikke la vær.. Han irriterer meg så, ikke vet jeg hvorfor :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Er det bare jeg som synes dagene snegler seg avgårde? :p Skal ikke til lege eller ul før 22 april!! Føles som en evighet


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Har dere ringt legen og sagt dere er gravide eller drøyer dere det?


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Ja jeg har bestilt time til første sv.kontroll, liker egentlig ikk bestille så tidlig men de har så lang ventetid om det ikke haster så.. Jeg fikk time 6.mai, gleder meg :) også tenker jeg å bestille tidlig ultralyd til uka før 17.mai, men gjør det når jeg er rundt uke 9/10 tenker jeg :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Jag lette gjennom innleggene mine her og fant ut at de var ikke mer enn 32 :O Trodde de var mange flere. Så rart.
 
Hvordan så du det? Synes da jeg har sett navnet ditt mye... *hihi* Jeg har over 60. Gikk til "mine innlegg" eller hva det het, og hadde hele 3 sider fra denne gruppa. For det må være denne gruppa, ikke sant?
 
Jeg gikk på profilen og fant alle mine innlegg. men det er ikke alt som kommer opp der .. har jo over 100 innlegg her inne. Gikk gjennom fløsrtesiden og kom til 70 og noe. så telte jeg bare hver "sak" på side to og tre og fant 30 til selv om det sikkert er flere..
 
Hvordan så du det? Synes da jeg har sett navnet ditt mye... *hihi* Jeg har over 60. Gikk til "mine innlegg" eller hva det het, og hadde hele 3 sider fra denne gruppa. For det må være denne gruppa, ikke sant?
Og det står hvilken gruppe du har postet helt til høyre når du er der du var :)
 
Back
Topp