Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ikke testet positivt da?Kor tidligt kan en teste positivt egentlig?
babyjente 27 Juli ♡
Åja Nei, det aner jeg ikke. Jeg fikk 12 dpoJoda men sånn teoretisk sett?
babyjente 27 Juli ♡
Har dere ringt legen og sagt dere er gravide eller drøyer dere det?
Desember 2014
Taster på appen
Kor tidligt kan en teste positivt egentlig?
babyjente 27 Juli ♡
Min lege trur/vet allerede at jeg er gravid. Var der rett etter jeg testa positivt i februar. Mista jo tidlig og har ikke snakket med han enda så han vet ikke at jeg mista og ble gravid på nytt. Og han trur jo jeg er 1mnd lenger enn jeg er.
Skal dra dit på fredag så han får sendt henvisning til tidlig ul til meg.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Han er veldig snill han her og, men han er ikke vant til at jeg kjefter jeg prøver å ta meg i det, men jeg klarer ikke la vær.. Han irriterer meg så, ikke vet jeg hvorforHuffda.
Mannen tør ikke annet enn å lystre for jeg er nok mer bestemt enn vanlig.
Men han er så flink å skjemme meg bort. Massasje , fortmassasje henter ting, forer meg med god snakcs og mat
Ja jeg har bestilt time til første sv.kontroll, liker egentlig ikk bestille så tidlig men de har så lang ventetid om det ikke haster så.. Jeg fikk time 6.mai, gleder meg også tenker jeg å bestille tidlig ultralyd til uka før 17.mai, men gjør det når jeg er rundt uke 9/10 tenker jegHar dere ringt legen og sagt dere er gravide eller drøyer dere det?
Desember 2014
Taster på appen
Og det står hvilken gruppe du har postet helt til høyre når du er der du varHvordan så du det? Synes da jeg har sett navnet ditt mye... *hihi* Jeg har over 60. Gikk til "mine innlegg" eller hva det het, og hadde hele 3 sider fra denne gruppa. For det må være denne gruppa, ikke sant?