Skravletråd

Kom til 39 på dette forumet av de som sto der, men var bare de siste 50 som sto der så vet jeg har flere. Så har nok 50.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Vet mødrene deres om spira? :) Min er litt rar når det gjelder dette, hun synes hun er så ung selv til å bli mormor og at jeg heller skal vente et par år. Jeg er 25 og gift ;)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Vet mødrene deres om spira? :) Min er litt rar når det gjelder dette, hun synes hun er så ung selv til å bli mormor og at jeg heller skal vente et par år. Jeg er 25 og gift ;)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hehe, hvor gammel er hun da? Jeg er 26, men fikk min første når jeg var 20.. Så min mor ble mormor når hun var 43, hun sa at jeg gjorde dem gamle, men de fikk jo meg også tidlig så de var vel egentlig forberedt tror jeg ;) har sagt det til min mor med en gang ved hver eneste graviditet.. Hun ble vel mest overrasket denne gangen, og jeg tror ikke hun egentlig syntes det er stas, bekymret for hvordan det skal gå med studiene mine, jobb og at det vil bli veldig travelt med to så tette.. Så jeg gidder vertfall ikke fortelle henne at jeg tviler på at jeg er ferdig etter denne :p
 
Hehe, hvor gammel er hun da? Jeg er 26, men fikk min første når jeg var 20.. Så min mor ble mormor når hun var 43, hun sa at jeg gjorde dem gamle, men de fikk jo meg også tidlig så de var vel egentlig forberedt tror jeg ;) har sagt det til min mor med en gang ved hver eneste graviditet.. Hun ble vel mest overrasket denne gangen, og jeg tror ikke hun egentlig syntes det er stas, bekymret for hvordan det skal gå med studiene mine, jobb og at det vil bli veldig travelt med to så tette.. Så jeg gidder vertfall ikke fortelle henne at jeg tviler på at jeg er ferdig etter denne :p
Er jo ikke de som skal ha barn... Min er 44! Men hun får bare styre og ordna med sitt. Sier det vel etterhvert :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Har ikke fortalt mamma enda, men hun jeg gleder meg mest til å fortelle for hun har ventet på dette LENGE!!! :) har en bror som er en del eldre som ikke har barn. Mamma er 58 år og dette blir første barnebarnet..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke fortalt mamma enda, men hun jeg gleder meg mest til å fortelle for hun har ventet på dette LENGE!!! :) har en bror som er en del eldre som ikke har barn. Mamma er 58 år og dette blir første barnebarnet..


Sent from my iPhone using BV Forum
Å, så stas for hun da :) Man skal være takknemlig for at man faktisk har muligheten til å få barnebarn! Det er det jeg skal si til noe dersom hun påpeker noe :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja, hun kommer helt sikkert til å begynne å gråte, bli helt fra seg av ekstase og kjøpe en hel haug med ting. Det har hun gjort allerede.. Jeg har 3 adventskalendere, 1 påskeegg, gyngehest og eks antall andre ting som "venter på meg"... Og på barnerommet mitt står det en sprinkelseng. Og hun vet ikke at vi prøver engang. Hun bare "er forberedt". Så kan tro hun gleder seg. *haha*


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, hun kommer helt sikkert til å begynne å gråte, bli helt fra seg av ekstase og kjøpe en hel haug med ting. Det har hun gjort allerede.. Jeg har 3 adventskalendere, 1 påskeegg, gyngehest og eks antall andre ting som "venter på meg"... Og på barnerommet mitt står det en sprinkelseng. Og hun vet ikke at vi prøver engang. Hun bare "er forberedt". Så kan tro hun gleder seg. *haha*


Sent from my iPhone using BV Forum
Åå, så søt hun er! Så koselig :) Nesten så du må filme reaksjonen hennes og ta vare på den :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja, er jo veldig hyggelig å vite at hun blir glad... :) ja, har litt lyst til å filme, men sånt hater hun, så vet ikke helt hvordan jeg skulle fått gjort det. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, er jo veldig hyggelig å vite at hun blir glad... :) ja, har litt lyst til å filme, men sånt hater hun, så vet ikke helt hvordan jeg skulle fått gjort det. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe, ja, da blir det ikke så lett :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Eg sendte snap med bilde av den digitale testen min til mamma, pappa og søsteren min.. Pappa svarte bare: he he så har vi ikkje snakket noe mere :p søsteren min gratulerte og sa eg kunne no ventet 1 mnd så vi kunne fått baby samme år :p og mamma ble først litt sjokkert, og så sa ho at eg måtte komme oftere til Bergen så de kan hjelpe mer til :p hehe :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi vil vente lengst mulig med å si det, men vi må sikkert fortelle det til enkelte i påska pga at jeg sier nei takk til et glass rødvin på hytta...
 
Ikke fortalt noe til noen enda. Er kun ei venninne som vet. Og mannen selvsagt.
Trur mamma blir å få sjokk :p Vi har vært veldig klare på at vi var ferdig i 2010 da "sistemann" kom. Men ønsker forandrer seg :)
Men vi har ikke så mye med de å gjøre. Vi bor nært, men de har aldri vært barnevakt, og er knapt innom på besøk innimellom. Så føler de ikke har noe å si. Vi får barn. Vi oppdrar de og vi lever for barna våre :)




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Gleder meg veldig til å fortelle alle i familien :D Vet nesten ikke om jeg greier å vente til uke 10 :p Dette vil jo bli første på både min og mannens side, både for besteforeldre, alle oldeforeldre utenom min farmor og tippoldeforeldre :p Kommer til å bli stor stas og masse oppmerksomhet :)
 
Vi har ikke fortalt d til noen enda. Fikk jo ikke bekreftet d ordentlig før på lørdag selv. Så syns det er litt greit å ha d for oss selv en stund. Vært fall til d har sunket mer inn. Er enda veldig uvirkelig. Nesten som jeg ikke tror d er sant. Veldig rart at vårt høyeste ønske faktisk kan bli oppfylt. En del av meg har vært redd d aldri kom til å skje for oss.
Har bestilt time til legen i dag. For vil høre om jeg kan få tidlig ultralyd. Føler at d er en sjanse for at d er mer enn en, siden jeg tok pergo. Også føler jeg for at legen tar en test også. Så d ikke er noe tvil.
 
Kom til 39 på dette forumet av de som sto der, men var bare de siste 50 som sto der så vet jeg har flere. Så har nok 50.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Ja jøss du må jo ha mist like mange som meg. :)
 
Jeg kom på 12 plass på topp 100 i Mars.
Vet ikke om jeg skal være stolt eller bare bekymret. hahaha
 
Vi har ikke fortalt d til noen enda. Fikk jo ikke bekreftet d ordentlig før på lørdag selv. Så syns det er litt greit å ha d for oss selv en stund. Vært fall til d har sunket mer inn. Er enda veldig uvirkelig. Nesten som jeg ikke tror d er sant. Veldig rart at vårt høyeste ønske faktisk kan bli oppfylt. En del av meg har vært redd d aldri kom til å skje for oss.
Har bestilt time til legen i dag. For vil høre om jeg kan få tidlig ultralyd. Føler at d er en sjanse for at d er mer enn en, siden jeg tok pergo. Også føler jeg for at legen tar en test også. Så d ikke er noe tvil.

Lykke til. Husk at legens g-tester er ikke så sensitive som de man får på apoteket. Jeg brant meg på den.
 
Gleder meg veldig til å fortelle alle i familien :D Vet nesten ikke om jeg greier å vente til uke 10 :p Dette vil jo bli første på både min og mannens side, både for besteforeldre, alle oldeforeldre utenom min farmor og tippoldeforeldre :p Kommer til å bli stor stas og masse oppmerksomhet :)

åååh. :D

Da jeg fikk min første så var jeg også først ute på begge sider.
Jeg var 12 uker til jul det året og vi skulle innom på en liten førjulsvisitt og jeg takket nei til kaffe.
MEd tanter og onkler, farmor og pappa og samboeren tilstede måtte jeg da fortelle at jeg takket nei til kaffe fordi jeg til sommeren venten smått.

Pappa bare lo for han visste det fra før, mens farmor begynte å gråte i glede og tanter og onkler gratulerte meg hjerteligst og var alle veldig glade på mine vegne. :)
JEg håper du får samme reaksjonene for det gjorde godt. Veldig godt <3
 
Jeg er offisielt testeavhengig!!
Tok noen tester idag og
1396360106167.jpg
Og så sannelig er de positive enda :p

Men nå har jeg reist bort og kommer ikke hjem før sent torsdag/natt til fredag og har faktisk ikke med meg en eneste test.




♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Back
Topp