Skravletråd Wildcard, Slankekrigen

Yess! Vi gjør det :D
Straks hjemme fra konferanse nå med MASSE mat. Jeg starter i morgen :D

Må visst på butikken. Fløte, seterrømme, avocado, ost, osv ;)
Egg! Masse egg:)
 
Jeg er ikke så flink med mengdebegrensning på nøtter, så det blir fort mye karbohydrater av det. Lettest for meg å holde meg unna.

Haha, ser den. :)

Nå skulle jeg gitt mye for en sjokolade. Yngste sover ikke
 
Heihei! Havna her jeg. :p 10 dager på ferie hos mamma gjorde ikke underverker for vekta. :hilarious:
 
Kjøleskapet fullt av egg :D



Jeg skulle ønske jeg var glad i nøtter, men klarer ikke spise stort av det. Da blir det gjerne i pesto, peanøttsaus eller som mandelmel. Men kanskje like greit ;)

Hehe. Jeg spiste nøtter daglig før. Men ble litt lei:p
 
I veietråden har du to uker som heter uke 6 og uke 8 heter uke 7. Dermed har jeg trodd du ikke har levert både forrige uke og denne. Må liksom telle over før jeg stoler på at du er med videre. Blir redd du forsvinner:wideyed:
 
Heihei! Havna her jeg. :p 10 dager på ferie hos mamma gjorde ikke underverker for vekta. :hilarious:
Sånt skjer

Ti dager hos min mor, mat hver 3. Time (hun spiser lite, men ofte. Og smart. Kostholdregulert diabetes) gjør slett ikke underverker for vekta.

14 dager hos svigers hver sommer går jeg stort sett ned på tross av mye is og brus og potetgull. Det er jo egentlig to måltider om dagen. Frokost (som serveres når noen av oss har vært oppe sånn 5-6 timer) og middag. Jeg sulter jo halvt ihel. (være før, mannen min har lært, og sørger for at jeg og ikke minst ungene får mat. Både jeg og særlig eldste har et humør som ikke tåler lavt blodsukker veldig godt. Men jeg har innimellom modenhet nok til å ikke vise det...


Hmm. Henger her og skravler selv om jeg røyk ut da jeg glemte vekt en fredag
 
I veietråden har du to uker som heter uke 6 og uke 8 heter uke 7. Dermed har jeg trodd du ikke har levert både forrige uke og denne. Må liksom telle over før jeg stoler på at du er med videre. Blir redd du forsvinner:wideyed:
Oi. Takk for beskjed :)
 
[..]
Hmm. Henger her og skravler selv om jeg røyk ut da jeg glemte vekt en fredag

Jeg synes det er litt rart at om man er på reise eller ikke kan få veid seg, så er det lov å levere inn samme vekt som sist, mens hvis man glemmer, så er det ingen nåde. Som wild card burde man jo få delta videre selv om man kanskje glemmer en gang eller to. Da er det jo uansett den totale nedgangen som teller og den påvirkes ikke av hvor mange ganger man har blitt veid imellom
 
Jeg synes det er litt rart at om man er på reise eller ikke kan få veid seg, så er det lov å levere inn samme vekt som sist, mens hvis man glemmer, så er det ingen nåde. Som wild card burde man jo få delta videre selv om man kanskje glemmer en gang eller to. Da er det jo uansett den totale nedgangen som teller og den påvirkes ikke av hvor mange ganger man har blitt veid imellom

Du kan så si, men det er samme for meg, jeg blir evt med neste runde igjen for denne her gikk såpass ille (det visste jeg egentlig pga tiden på året, jeg jobber overtid januar og februar og drikker mye kakao og spiser dumt)
 
Du kan så si, men det er samme for meg, jeg blir evt med neste runde igjen for denne her gikk såpass ille (det visste jeg egentlig pga tiden på året, jeg jobber overtid januar og februar og drikker mye kakao og spiser dumt)
Hvor mye vil du gå ned? Det blir nok ikke behov for ny krig for meg. Skal liksom komme i mål før påske:)
 
Tja, minst fem, helst 7-8
 
Bare 2-3kg igjen til mål her. Så er der en del fett som skal bli muskler i tillegg....

Der var jeg for er par år siden.... Gått feil vei etter at jeg fikk siste Og særlig etter at drt ble slutt på permisjon = et par timer trilletur og det sammenfalt også med ammeslutt...
 
Back
Topp