Skravletråd Wildcard, Slankekrigen

Ser da ut som mesteparten av påskevekten var vann hos flere av oss. Lettelse! :)
Mulig. Irriterer meg at jeg ikke klarte målet mitt om 65kg innen påske. Jeg skal ha fokus primært på trening nå fremover. Kanskje jeg bare bør akseptere 67kg. Vanskelig å bli sterkere samtidig som man slanker seg, og nå må jeg nesten få opp styrke og kondis for å bli klar til å sykle Lillehammer-Oslo 22.juni
 
Helt glemt slankekrigen og hele forumet jeg. Jaja, hadde uansett ikke kommet med i krigen så slik sett ikke så farlig. Lykke til til dere andre :)
 
Kommer dere til å fortsette å levere vekt til krigen er ferdig?
 
Hmmm... det er kanskje ingen vits lengre?
Det føles som om det ikke er vits lenger for meg også, selv om jeg aldri ble med med hensikt om å prøve å vinne. Jeg ble med for samholdet, og jeg er jo enda ikke i mål, så sånn sett har det jo egentlig like mye vits nå som for 3 uker siden. Så jeg er med videre om det er stemning for det.
 
Mulig. Irriterer meg at jeg ikke klarte målet mitt om 65kg innen påske. Jeg skal ha fokus primært på trening nå fremover. Kanskje jeg bare bør akseptere 67kg. Vanskelig å bli sterkere samtidig som man slanker seg, og nå må jeg nesten få opp styrke og kondis for å bli klar til å sykle Lillehammer-Oslo 22.juni
Heia.:) Det kolliderer litt med slanking og styrke, i hvertfall i den fasen du er i nå. Måler du midjen innimellom?

Høres gøy ut med sykkelløp! Lykke til. Drømmer selv om å ta båten over til DK og ha sykkelferie der, evt. i Italia o.l. Forøvrig er min nye aktivitet søppelplukking! Har lest masse om plogging (plukking + jogging) på nett, og det er så inspirerende!
 
Heia.:) Det kolliderer litt med slanking og styrke, i hvertfall i den fasen du er i nå. Måler du midjen innimellom?

Høres gøy ut med sykkelløp! Lykke til. Drømmer selv om å ta båten over til DK og ha sykkelferie der, evt. i Italia o.l. Forøvrig er min nye aktivitet søppelplukking! Har lest masse om plogging (plukking + jogging) på nett, og det er så inspirerende!
Lurt!
 
Back
Topp