Skravletråd Wildcard, Slankekrigen

Der var jeg for er par år siden.... Gått feil vei etter at jeg fikk siste Og særlig etter at drt ble slutt på permisjon = et par timer trilletur og det sammenfalt også med ammeslutt...
Jeg er spent på hvordan jeg skal få til å få hverdagen til å gå opp når det ikke er en time ammefri lenger.
 
Jeg er spent på hvordan jeg skal få til å få hverdagen til å gå opp når det ikke er en time ammefri lenger.

Det er ikke rett frem det nei. Det hadde jeg med eldstemann en stund, det var veldig greit. Mellomste, hmm, jeg hadde det sikekrt en stund med henne også. Jeg var offentlig ansatt og hadde lønnet ammefri en stund. Veldig greit. Med yngste var jeg hjemme til hun var halvannet år så da trengte jeg ikke ammefri, hadde byttet jobb også men begynte i 90% stilling etter permisjonen, så litt mindre arbeid var det jo liekvel da.

Men tid til de fine lange trilleturene som holdt meg sånn relativt i balanse med vekta selv om alderen tynger og kostholdet ikke er ideelt, det er det jo ikke.

Det påstås at det skjer noe med forbrenninga etter 30,og det er nok sant, jeg fikk min eldste litt før jeg ble 30 og har jo egentlig gått oppover siden, men nå som jeg nærmer meg 40 faretruende ser det definitivt ut som at min lisstil legger seg rundt magen i større grad enn før.
 
Hvordan går det med dere?
Jeg har straks gått 1 uke på keto-diett og kiloene raser av :D Kjempegøy!
 
Hvordan går det med dere?
Jeg har straks gått 1 uke på keto-diett og kiloene raser av :D Kjempegøy!
Så gøy! Det skjer ikke noe ras her, men går i alle fall ikke opp. Har en følelse av at det plutselig kommer til å løsne. Kanskje nedgangen skjer fra i dag til i morgen. Kunne jo vært litt gøy. Jeg var 67,3kg på fredag og 66,9kg i dag. Greit nok. Kan jo bety slutten på platået på rundt 67-67,5 som jeg har liggi på lenge. Hadde en fredagsinnveing på 67kg allerede 08.februar.
 
Maratonuke her, med navnefest på lørdag. Fornøyd om vekta står stille kjenner jeg. :p
 
Maratonuke her, med navnefest på lørdag. Fornøyd om vekta står stille kjenner jeg. :p
Noen uker skal man være fornøyd om man får til litt skadebegrensning
 
Jeg skravler litt med dere selv om jeg falt ut jeg, greit?

Jeg har endelig klart å snu utviklings denne uka, men skeia ut med potetgull når jeg jobba i går kveld (kveldsjobb i sofaen er en setting jeg takler dårlig uten å fylle på med dumme greier) så opp igjen i dag da, men vet at det er mye vann pga salt så håp om at jeg skal klare meg om jeg er flink videre.
 
Jeg skravler litt med dere selv om jeg falt ut jeg, greit?

Jeg har endelig klart å snu utviklings denne uka, men skeia ut med potetgull når jeg jobba i går kveld (kveldsjobb i sofaen er en setting jeg takler dårlig uten å fylle på med dumme greier) så opp igjen i dag da, men vet at det er mye vann pga salt så håp om at jeg skal klare meg om jeg er flink videre.
Bare kjekt med skravling!:) Jeg spiser sjokolade. Og drikker vann:hilarious:
 
Noen uker skal man være fornøyd om man får til litt skadebegrensning

Ja, virkelig! Lurte meg på vekta idag og den viste 100 gr ned, men med taco ikveld så.... :hilarious:
 
Jeg skravler litt med dere selv om jeg falt ut jeg, greit?

Jeg har endelig klart å snu utviklings denne uka, men skeia ut med potetgull når jeg jobba i går kveld (kveldsjobb i sofaen er en setting jeg takler dårlig uten å fylle på med dumme greier) så opp igjen i dag da, men vet at det er mye vann pga salt så håp om at jeg skal klare meg om jeg er flink videre.
Bare begynn å levere vekt igjen. Dikt noen plausible på de som mangler. Det gikk da ikke utover noen at du ikke leverte til tida så lenge du ikke er på lag
 
Ja, virkelig! Lurte meg på vekta idag og den viste 100 gr ned, men med taco ikveld så.... :hilarious:
Jeg veier meg hver dag jeg:) Det er neppe noen wildcards som kommer inn i morgen, så en liten taco-oppsving gjør liten skade i lengden.
 
Jeg veier meg hver dag jeg:) Det er neppe noen wildcards som kommer inn i morgen, så en liten taco-oppsving gjør liten skade i lengden.

Nei, er ikke så stressa. Varierte litt sist og, og da kom jeg på 3.plass totalt.

Skal snart igang med riving av yttervegger og masse jobb med renovering av hus, da satser jeg på nedgang! :D
 
Nei, er ikke så stressa. Varierte litt sist og, og da kom jeg på 3.plass totalt.

Skal snart igang med riving av yttervegger og masse jobb med renovering av hus, da satser jeg på nedgang! :D
Hva gikk du fra og til forrige gang? Jeg visste ikke om slankekrigen da den gikk i høst. Hadde vunnet om jeg hadde visst om den:) 23.november veide jeg 72,9 og 24. august 88kg. Litt juks da, siden jeg fødte rett før.
 
Last edited:
Bare begynn å levere vekt igjen. Dikt noen plausible på de som mangler. Det gikk da ikke utover noen at du ikke leverte til tida så lenge du ikke er på lag
Er ikke det litt urettferdig for andre som også kunne blitt med i wildcard? Vil gjerne ha alle med, jeg, det er ikke det. Men det må vel godkjennes?:shy:
 
Er ikke det litt urettferdig for andre som også kunne blitt med i wildcard? Vil gjerne ha alle med, jeg, det er ikke det. Men det må vel godkjennes?:shy:
Man må vel følge like regler for alle. Hadde det vært opp til meg å bestemme regler, ville jeg sagt at de som glemmer levere på lag, havner på wildcard og om man glemmer levere to ganger, ryker man ut.
 
Jeg røyk altså ikke ut av lag fordi jeg glemte Men var på wildcard et par uker og derretter glemte. Så jeg deltar ikke lenger Jeg bare skravler litt med dere sånn på si av lagene frem til ny runde.
 
Man må vel følge like regler for alle. Hadde det vært opp til meg å bestemme regler, ville jeg sagt at de som glemmer levere på lag, havner på wildcard og om man glemmer levere to ganger, ryker man ut.
Wildcard kunne godt inneholdt alle som røyk ja. Enten pga vekt eller glemt, og så heller røyk man herfra igjen om man glemte igjen.

Men det var jo her jeg glemte da, fra laget røyk jeg pga vekt
 
Man må vel følge like regler for alle. Hadde det vært opp til meg å bestemme regler, ville jeg sagt at de som glemmer levere på lag, havner på wildcard og om man glemmer levere to ganger, ryker man ut.

Jepp. Men reglene er jo bestemt på forhånd, da.
 
Jepp. Men reglene er jo bestemt på forhånd, da.
Men det er lov å komme med innspill til neste runde. Reglene har stått ganske fast i ganske mange år, så de videreføres uten å tenke videre over det.
 
Back
Topp