Skravletråd Wildcard, Slankekrigen

Men det er lov å komme med innspill til neste runde. Reglene har stått ganske fast i ganske mange år, så de videreføres uten å tenke videre over det.

Det er det jo absolutt:)
 
Så gøy! Det skjer ikke noe ras her, men går i alle fall ikke opp. Har en følelse av at det plutselig kommer til å løsne. Kanskje nedgangen skjer fra i dag til i morgen. Kunne jo vært litt gøy. Jeg var 67,3kg på fredag og 66,9kg i dag. Greit nok. Kan jo bety slutten på platået på rundt 67-67,5 som jeg har liggi på lenge. Hadde en fredagsinnveing på 67kg allerede 08.februar.

400 gram er jo supert når du uansett nærmer deg slutten på slankingen :)
De siste er seige :p
 
Hva spiser du i disse dager? Så kjekt med tydelige resultater:)

Mye egg, kylling, grønne grønnsaker av typen som vokser over bakken, fete melkeprodukter, avokado og frø.
Overraskende mye godt selv når mange råvarer er fy ;)
 
400 gram er jo supert når du uansett nærmer deg slutten på slankingen :)
De siste er seige :p
Spiste litt mye i kveld. Spent nå. Like spent selv om jeg er wildcard.
 
Mye egg, kylling, grønne grønnsaker av typen som vokser over bakken, fete melkeprodukter, avokado og frø.
Overraskende mye godt selv når mange råvarer er fy ;)
Veldig mye god mat på lavkarbo. Lavkalori synes jeg er et mye større offer.
 
Veldig mye god mat på lavkarbo. Lavkalori synes jeg er et mye større offer.
Enig! På lavkarbo kan man jo faktisk spise dessert hver dag og gå ned i vekt, noe som er uaktuelt på lav kalori :woot:
 
Minus 1,6 siden sist registrering i veietråden :)
Sannheten er at det er mye mer, faktisk 4 kg ned denne ut i fra veiing jeg gjorde lørdag morgen :D
Hurra!
 
Lykke til på vekta!
Takk. Ble ingen endring fra i går til i dag til tross for at jeg la meg i overkant mett. Fornøyd med 0,4 ned. Går fremdeles rundt med en følelse av at plutselig en dag så ramler vekta en halvkg ;)
 
Minus 1,6 siden sist registrering i veietråden :)
Sannheten er at det er mye mer, faktisk 4 kg ned denne ut i fra veiing jeg gjorde lørdag morgen :D
Hurra!
Gratulerer! Lavkarbo altså. Gjør underverker om man klarer være trofast mot det kostholdet. Så lenge kiloene renner av så går det jo stort sett ganske greit å holde motivasjonen oppe også. Håper på gode resultater kommende uke også.
 
Så gøy at vi alle har tatt av vekt denne uken :D
Flinke jenter :D
 
Hei Hei :)
Da melder jeg meg inn her :)
Syk for tiden, så det er litt kjekt å kunne spise godis uten å miste poeng ^^
Men det er jo ikke bra for vekta da.
 
Hei Hei :)
Da melder jeg meg inn her :)
Syk for tiden, så det er litt kjekt å kunne spise godis uten å miste poeng ^^
Men det er jo ikke bra for vekta da.
Hei!
Velkommen :)
 
Hei Hei :)
Da melder jeg meg inn her :)
Syk for tiden, så det er litt kjekt å kunne spise godis uten å miste poeng ^^
Men det er jo ikke bra for vekta da.
Velkommen!
 
Back
Topp