Skravletråd Wildcard, Slankekrigen

Stor sannsynlighet for at jeg blir med dere på slutten av dagen. Fremdeles en del som ikke har meldt inn vekt. Venter spent.

Like spennende hver gang å vente på resultatet :D Vi får se hva som skjer, som TV 2 pleide å hviske før.
 
Det skal jeg. Føles urettferdig egentlig. Her går jeg opp 1,4kg og blir reddet av laget mitt og så ryker en stakkars blåveis som ikke har gått opp i det hele tatt.
 
Det skal jeg. Føles urettferdig egentlig. Her går jeg opp 1,4kg og blir reddet av laget mitt og så ryker en stakkars blåveis som ikke har gått opp i det hele tatt.

Stemmer. Det er også stor variasjon i hvor stor mulighet den enkelte har til å være aktive og spise sunt her og nå, så det blir egentlig en win-win å delta her uansett hvordan det går:couchpotato: Jeg er litt vagabond, konkurrerer mot meg selv og tenker langt fram. :cat:
 
Min mltivasjon har gått motsatt vei enn vekta

Men jeg skal prøve å henge med


Ned nesten 1 kg, og det var nesten all oppgangen fra forrige uke. TR banker på døra her, så tenker det ikke er så ille jeg. Tanta bringer gjerne med seg litt nemlig ;)

Tilfeldig sitering her, men tenkte bare å si at jeg har lyst til å gjøre litt av utfordringen. Samboer liker ikke å danse, så :hilarious::hilarious:
 
Tilfeldig sitering her, men tenkte bare å si at jeg har lyst til å gjøre litt av utfordringen. Samboer liker ikke å danse, så :hilarious::hilarious:
Ikke min heller! Han danser bare om han er megafull, og det er heldigvis ikke så ofte :p
 
Ikke min heller! Han danser bare om han er megafull, og det er heldigvis ikke så ofte :p

Min kan danse hjemme om han er i humør til det, men blant folk må han visst drikke en del først så det skjer ca aldri
 
Min kan danse hjemme om han er i humør til det, men blant folk må han visst drikke en del først så det skjer ca aldri

Heldig da:) Hehe. Med mindre du liker å danse med ham ute?
 
Heldig da:) Hehe. Med mindre du liker å danse med ham ute?
Vi er aldri "ute" egentlig. Nesten aldri i alle fall.

Mer sånn type feiringer. Vår felles 2*40 års fest ril sommeren f. Eks. Menmen jeg klarer meg fint og liker jo fyren
 
Vi er aldri "ute" egentlig. Nesten aldri i alle fall.

Mer sånn type feiringer. Vår felles 2*40 års fest ril sommeren f. Eks. Menmen jeg klarer meg fint og liker jo fyren

Er ingen krise, nei:) Koselig med felles feiring ❤❤
 
Det er jo en mnd mellom bursdagene våre og jeg orker ikke arrangere en rett før ferien og en rett over (det er juli som er mnd mellom oss...) så vi har nok en felles.

Det hadde vi for dem år siden, når vi ble "70"
 
Det er jo en mnd mellom bursdagene våre og jeg orker ikke arrangere en rett før ferien og en rett over (det er juli som er mnd mellom oss...) så vi har nok en felles.

Det hadde vi for dem år siden, når vi ble "70"

Praktisk og vakkert, syns jeg ❤❤
 
Besøk her i dag. Spist endel kake og drukket brus:joyful:
 
Jeg har danset dans med babyen. Akkurat mens vi danset var babyen partneren min. Dansepartneren. Kanskje lettere å få med seg en liten dansepartner? Jeg skrev ikke opp akkurat det punktet denne gangen riktignok, siden ektemannen min har lovet meg en dans han også:)
 
Back
Topp