Skravletråd Wildcard, Slankekrigen

Godt initiativ :)
 
Hvordan har det gått med motivasjonen etter dere havnet her?
 
Hvordan har det gått med motivasjonen etter dere havnet her?

Jeg har beholdt vanen med å gå lengre trilleturer enn nødvendig. Det er fint å oppleve at dørstokkmila er kortere enn før!

Ellers er det ikke akkurat motiverende med å unngå usunn mat, siden jeg er endel oppe om nettene.

Hva med deg?:)
 
Takk, tenkte det var på tide:D

Det er deg, meg og Sara, ikke sant?
Jeg har beholdt vanen med å gå lengre trilleturer enn nødvendig. Det er fint å oppleve at dørstokkmila er kortere enn før!

Ellers er det ikke akkurat motiverende med å unngå usunn mat, siden jeg er endel oppe om nettene.

Hva med deg?:)

Jepp, oss tre foreløpig :)
Nå som det er 28 deltakere igjen i krigen tenker jeg det tar ca 3 uker før de tar inn noen herfra.

Jeg pleier å slite med snoping etter at krigen og alvoret er over. Jeg trener regelmessig, mosjonerer og spiser sunne måltider, men snop er min akilles...
 
Jepp, oss tre foreløpig :)
Nå som det er 28 deltakere igjen i krigen tenker jeg det tar ca 3 uker før de tar inn noen herfra.

Jeg pleier å slite med snoping etter at krigen og alvoret er over. Jeg trener regelmessig, mosjonerer og spiser sunne måltider, men snop er min akilles...

Da blir det nye inn hit også - om de vil, da:)

Hvordan kommer snop inn i ditt hus?
 
Da blir det nye inn hit også - om de vil, da:)

Hvordan kommer snop inn i ditt hus?

Kjøpes inni helgen.. altfor mye.
Vanskeligere å takke nei i sosiale sammenhenger når det ikke er poeng på spill, også i hverdagen.

Du ville få en bedre livsstil sant?
Har det blitt bedre av å være med i slankekrigen?
 
Kjøpes inni helgen.. altfor mye.
Vanskeligere å takke nei i sosiale sammenhenger når det ikke er poeng på spill, også i hverdagen.

Du ville få en bedre livsstil sant?
Har det blitt bedre av å være med i slankekrigen?

Skjønner. Her er det typisk etter samboers utenlandsreiser med taxfree, og når han handler. Men er ikke alltid jeg handler snop på butikken, men klisjeen ikke handle som sulten, stemmer på meg, da havner jeg fort i chipsfella!

Egentlig handler det mest om energi for min del. Å få mer energi generelt. Før elsket jeg oppoverbakker, mens nå føles det tungt. Og slik vil jeg ikke ha det. Har en jobb jeg begynner igjen i til høsten der jeg er aktiv, og ønsker å komme tilbake med en god innstilling:) Litt lettere nå som våren begynner å komme, da.

Hva med deg og dine mål?:)
 
Skjønner. Her er det typisk etter samboers utenlandsreiser med taxfree, og når han handler. Men er ikke alltid jeg handler snop på butikken, men klisjeen ikke handle som sulten, stemmer på meg, da havner jeg fort i chipsfella!

Egentlig handler det mest om energi for min del. Å få mer energi generelt. Før elsket jeg oppoverbakker, mens nå føles det tungt. Og slik vil jeg ikke ha det. Har en jobb jeg begynner igjen i til høsten der jeg er aktiv, og ønsker å komme tilbake med en god innstilling:) Litt lettere nå som våren begynner å komme, da.

Hva med deg og dine mål?:)

Mine mål er ganske like som dine egentlig. Jeg følte meg så mye bedre da jeg var litt lettere, hadde liksom et overskudd jeg aldri har nå. Ønsker så inderlig å finne tilbake til den formen!
 
I dag har jeg gått lang skitur og spist masse snop :hilarious:
 
Mine mål er ganske like som dine egentlig. Jeg følte meg så mye bedre da jeg var litt lettere, hadde liksom et overskudd jeg aldri har nå. Ønsker så inderlig å finne tilbake til den formen!

Det forstår jeg godt!:)
 
I dag har jeg gått lang skitur og spist masse snop :hilarious:

Det ene tar det andre:joyful:

Jeg fikk heftig vondt i magen i kveld etter å ha drukket masse kakao laget av O'Boy og melk i mikroen. Har opplevd lignende før flere ganger med vanlig kakao. Er motivert til å tenke litt annerledes om morgendagens inntak:chicken:
 
Min mltivasjon har gått motsatt vei enn vekta

Men jeg skal prøve å henge med
 
Fordel med å være wildcard når man kommer hjem fra jobben og er helt på felgen, så kan man ta et par sjokoladebiter uten «straff» :p
 
Ned nesten 1 kg, og det var nesten all oppgangen fra forrige uke. TR banker på døra her, så tenker det ikke er så ille jeg. Tanta bringer gjerne med seg litt nemlig ;)
 
Ned nesten 1 kg, og det var nesten all oppgangen fra forrige uke. TR banker på døra her, så tenker det ikke er så ille jeg. Tanta bringer gjerne med seg litt nemlig ;)

Hun kom til meg for litt under en uke siden. Vet hvordan hun skal blåse oss opp :p
 
Stor sannsynlighet for at jeg blir med dere på slutten av dagen. Fremdeles en del som ikke har meldt inn vekt. Venter spent.
 
Back
Topp