Det er så kjipt! Jeg har trent masse, men bare gått ned 100 g.. det er urettferdig!!
La oss håpe det også er fordi litt muskler har sneket seg inn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så kjipt! Jeg har trent masse, men bare gått ned 100 g.. det er urettferdig!!
Sikkert masse muskler!! Støtter meg til denLa oss håpe det også er fordi litt muskler har sneket seg inn.Men jeg må vel også spise litt mindre. Får så sinnsyk ulvehunger iblant pga amming.. Men må ha noen sunnere alternativer enn brødmat når sulten kikker inn kjenner jeg.
TakkDu har vært kjempe flink!!!
Lover å komme sterkere tilbake neste uke!!Da har alle levert til fristen
Alle har levert vekt
totalt vekt start: 926
totalt vekt uke 1 : 919,1
ned totalt: 6,9 kg
ned i % totalt: - 0,7451
så flinke dere er![]()
![]()
Lover å komme sterkere tilbake neste uke!!
Ja, helt enig!!Ikke værst med 2. plass da. Synes vi er flinkeNeste uke vinner vi
![]()
- Drikke mer vann. Ikke nødvendigvis 1,5 liter, men mer enn per i dagMine mål for neste uke er
Drikke mer vann
Opprettholde treningsløpet
Klare challenge oppgavene
Gå ned 0,5 kg!!
Hvilke mål har du?
Ikke trekk degJeg er syk, ligger rett ut med halsbetennelse og helt elendig formså får desverre ikke bidratt så mye denne uka heller. Vurderer egentlig å trekke meg, for motivasjon er på bånn og per nu så klarer jeg ikke få inn hverken trening eller mosjon i hverdagen.
Hei- Drikke mer vann. Ikke nødvendigvis 1,5 liter, men mer enn per i dag
- trene eller mosjonere litt hver dag
- full bonus på challenge
- gå ned 0,5
Så ganske likt
Hvordan ligger du an?

Takk, jeg får se. Håper den kommer. Gikk så himla bra forrige krig, og det var den drahjelpen jeg trengte.Ikke trekk degplutselig kommer motivasjonen
Motivasjonen er litt på tur her og. Men skal klare bonus på challenge hvertfall. Bonus på trening/mosjon røyk i går. Og godtefrimotivasjonen er ennå lengre borte.Hei
Det går ikke så bra herHar et kne som lager litt problemer og en motivasjon som har tatt seg ferie
Krysser fingrene for at vekten ikke har gått opp, men tviler på at den har gått ned noe særlig.
Hvordan går det med deg?