Skravletråd Tiriltunge

Var sikker på et vi skulle ryke i dag. Da jeg la inn vekt var det kun to som hadde levert, og begge med vektøkning. Strålende jobb og godt at laget kan redde oss i en dårlig uke!
 
blir nok labert på utfordring på meg denne gangen fikk en vridning i ryggen i går som førte til en prolaps er så vidt jeg klarer å gjøre husarbeid men erfaring fra før hjelper det å være litt i bevegelse er min 3 på to år
 
blir nok labert på utfordring på meg denne gangen fikk en vridning i ryggen i går som førte til en prolaps er så vidt jeg klarer å gjøre husarbeid men erfaring fra før hjelper det å være litt i bevegelse er min 3 på to år
Uff så leit. Hvordan går det med deg nå?
 
fremdeles vondt så denne uka har det gått i trøste spising av godteri og ligge på soffan har gjort litt hus arbeid og tatt mat til hestene men må fort finne soffan igjen :-(
Så leit. Du må ha masse god bedring!
 
Like før jeg glemte innveiing i dag. Mulig jeg ryker uansett, men kjedelig å ikke kunne ha vært med i wildcard en gang!
 
er meg som ryker har gått opp 1 kg :-( begrunn av prolaps i ryggen og trøste spist :-( :-( denne uka har gått rett i dass :-( :-(
 
Vi kom ikke sist, så alle som leverte er med videre. Desverre mistet vi 1 pga manglende vekt. Godt jobba!!!
 
Sorry jenter, jeg skulle levere, men så blei det fullt opplegg med spying, slappe barn og ut på tur her.
Typisk, også den uka jeg faktisk gikk ned litt :(
 
Reddet av noen supre damer igjen! Dere er imponerende! Og gratulerer med immunitet Nr2
Her har lange stillesittende arbeidsdager og ikke minst stresset ødelagt for vekta. Virker som det ikke hjelper hva jeg gjør ellers når stresset tar overhånd. Satser på at det snart kan roe seg litt på jobb.
 
Sorry jenter, jeg skulle levere, men så blei det fullt opplegg med spying, slappe barn og ut på tur her.
Typisk, også den uka jeg faktisk gikk ned litt :(

Synd å miste deg Lilleulven! Ikke lenge igjen av krigen nå, så håper å se deg igjen neste runde ?!?
 
Back
Topp