Skravletråd Tiriltunge

Hei:)
Jeg glemte helt å levere utfordringer:( og jeg som har vært så sinnsykt flink denne uken..... neeeeiiii!!! Heldigvis hadde det ingen betydning denne uken!
Skal prøve å fortsette den gode trenden med trening og:) ser ut til at jeg plutselig får litt uventet fritid fremover. Krysser fingrene!
Ellers har jeg blitt kraftig såret denne uken at en totalt ubrukelig mann. Så matlysten har forsvunnet helt. Rart at det ikke viste bedre på vekten....
 
Hei:)
Jeg glemte helt å levere utfordringer:( og jeg som har vært så sinnsykt flink denne uken..... neeeeiiii!!! Heldigvis hadde det ingen betydning denne uken!
Skal prøve å fortsette den gode trenden med trening og:) ser ut til at jeg plutselig får litt uventet fritid fremover. Krysser fingrene!
Ellers har jeg blitt kraftig såret denne uken at en totalt ubrukelig mann. Så matlysten har forsvunnet helt. Rart at det ikke viste bedre på vekten....
Ånei :( sender en god klem til deg, ubrukelige menn er noe dritt! Håper du kommer deg gjennom dette sterkere enn noen gang :)
 
Jeg elsker neste ukes utfordring da. Flere som er gira? :D
 
ja denne utfordingen liker jeg :) håper jeg klarer utfordingene selv om jeg skal til Bergen for å besøke søstra mi da til uka :)
 
Nesten ikke spist hele uken, trent masse og ned 0,5 kg:( her går det for sakte:(
 
Nesten ikke spist hele uken, trent masse og ned 0,5 kg:( her går det for sakte:(
Så kjipt når det går så sakte. Kan det være at du har fått mere muskler fordi du har trent masse, og derfor ikke gått ned så mye?
 
Jeg har gått opp :( håper virkelig jeg snur neste uke altså. Om jeg fortsatt er med da.
 
Kihera, ordna det seg med innsending av resultater? Det har gått meg hus forbi denne uka...
 
Back
Topp