Skravletråd Tiriltunge

Starta uka med å være syk. Og så har jeg vært opptatt, så jeg ikke har fått fokusert på utfordring, men har hvertfall trent da :) så la inn de poengene jeg klarte nå. Hjelper hvertfall litt :)

Seks igjen på laget. Hvordan står det til med motivasjonen? :)

Har det gått bra med folk denne uka? Spent på vekta her altså.

Omgangssyken og mensen denne uka, så håper de utligner hverandre litt. Så jeg ikke får en overraskelse neste uke.

Har hatt mensen her også og har vært på ferie men heldigvis gått ned litt trodde vekta hadde stått stille men så når jeg registrerte at jeg hadde gått ned 3 gram

Last edited:
bare tenkte på en ting selv om man har glemt eller ryker ut fra slankekrigen så betyr det ikke at man må kutte ut og skravle her inne man kan fremdeles skravle i vei selv om man ryker ut viss noen vil det :-D

Seks igjen på laget. Hvordan står det til med motivasjonen? :)
Her er motivasjonen nokså bra egentlig. Skal ned mange kilo og føler jeg er godt igang. Har kjøpt fitbitklokke og via appen har jeg konkurranse i antall skritt med folk på jobb. Det gjør at jeg får trent masse :-)

vanskelig å la være å spise snop når vi kjøpte surt smågodt i sverige forje uke det beste jeg vet men har klart det i hele dag kan ikke svikte nå. vurderer å ta små godtet opp i andre etasje så får jeg en trim i samme slengen viss motet skal svikte hehe

er det noen andre en meg som sliter med å komme inn på babyverden får beskjed om at det er forbudt område

Back
Topp