Skravletråd Tiriltunge

det er skreddersydd kostholsplanlegger der du legger inn vekt og mål så kommer det en ukes plan på hva du kan spise og man kan bytte på maten viss du vil og beregningen skjer automatisk når du bytter de har også en gruppe på facebook viss man lurer på noe koster 199 kr i måneden da men det er veldig god mat man kan velge og bytte mellom. :) https://www.flexikost.no/
 
Bra jobba jenter! Kan ikke ta noe av æren for seieren, men vekta går i alle fall ikke opp. Helt rå vektnedgang Kihera!!!!
Utrolig at det er mulig - jeg hadde nesten ikke større vektnedgang den uka jeg fødte engang!
Håper jeg klarer å bidra noe mer på vekta neste uke. Poengmessig blir det nok en dårlig uke - blir nok overtid på jobben hele uka, så null trening! Må finne noen gode taktikker for å ikke ty til kjeks etc. utover kveldene på jobb. Blir fort litt kjedespising dessverre.

Hvilke mål har dere for den kommende uka?
Jeg skal klare nok utfordringer til å få bonus
Jeg skal ikke spise godis
Jeg skal spise minst en salatmiddag
Jeg skal ned 0,5 kg!!
:)
 
Jeg hadde sittet å ventet på å bli "tagget" eller noe når vi startet. Så jeg gikk glipp av første innveing, men i og med at vi prøver å bli gravid så er det kanskje greit. Men heier på dere, håper dere går ned i vekt som dere ønsker:happy:. Så får jeg håpe på vektoppgang (les gravidetet) fremover:joyful:...
 
Jeg hadde sittet å ventet på å bli "tagget" eller noe når vi startet. Så jeg gikk glipp av første innveing, men i og med at vi prøver å bli gravid så er det kanskje greit. Men heier på dere, håper dere går ned i vekt som dere ønsker:happy:. Så får jeg håpe på vektoppgang (les gravidetet) fremover:joyful:...
Hei:) Lykke til med prøvingen:)
 
Fortsatt syk:arghh: men fått ab og hostesaft nå, så satser på at det snart snur og blir bedre. Får uansett ikke bidratt så mye på utfordringen og i tillegg så har jeg mensen så faren for at vekta ikke er som ønsket.
 
huff denne uka har ikke gått bra spist snop nesten hver dag eier ikke styrke når mannen sitter og spiser chees balls og ostepop det beste jeg vet så opp 1 kilo denne uka :-(
 
huff denne uka har ikke gått bra spist snop nesten hver dag eier ikke styrke når mannen sitter og spiser chees balls og ostepop det beste jeg vet så opp 1 kilo denne uka :-(
Krysser fingrene for at det ikke betyr noe!
 
Har ikke fått bidratt på utfordring dessverre. Vært offentlig dårlig i ryggen, og vært alene hjemme med barna hele uka, så da har all energi gått til det.
 
Juhu!! Tror vi må øke innsatsen et par hakk:)
Neste uke skal jeg ikke spise snop..:)
 
Huhei! Hvordan er det med motivasjonen her? Siste innlegg forrige lørdag :p
Har vært veldig opptatt denne uka, og fått trent innmari lite, men klarte å karre til meg 320 poeng på utfordringen. Men gikk dessverre opp 0.1 kg da. :(
 
Vi er kanskje dårlige på utfordringer, men gode på vektnedgangen heldigvis :)
 
Fudge. Gikk i glemmeboka dette..
Eldste datt og slo munnen skikkelig i går kveld, resulterte i to fortenner som ble litt løse og et stygt kutt i både leppe og tannkjøtt. Tur til tannlegen i dag.
Så glemte helt av å levere vekt her inne :)
 
Fudge. Gikk i glemmeboka dette..
Eldste datt og slo munnen skikkelig i går kveld, resulterte i to fortenner som ble litt løse og et stygt kutt i både leppe og tannkjøtt. Tur til tannlegen i dag.
Så glemte helt av å levere vekt her inne :)
Så kjedelig :( du kan jo evt høre med krigleder om det er gyldig nok grunn? :)
 
Back
Topp