Skravletråd Tiriltunge

Det er så kjipt! Jeg har trent masse, men bare gått ned 100 g.. det er urettferdig!!

La oss håpe det også er fordi litt muskler har sneket seg inn. ;) Men jeg må vel også spise litt mindre. Får så sinnsyk ulvehunger iblant pga amming.. Men må ha noen sunnere alternativer enn brødmat når sulten kikker inn kjenner jeg.
 
La oss håpe det også er fordi litt muskler har sneket seg inn. ;) Men jeg må vel også spise litt mindre. Får så sinnsyk ulvehunger iblant pga amming.. Men må ha noen sunnere alternativer enn brødmat når sulten kikker inn kjenner jeg.
Sikkert masse muskler!! Støtter meg til den:) og at vil jo forbrenningen øke etterhvert:)
Jeg blir det salat til middag i noen dager:)
 
Mine mål for neste uke er
Drikke mer vann
Opprettholde treningsløpet
Klare challenge oppgavene
Gå ned 0,5 kg!!
Hvilke mål har du?
 
Ikke værst med 2. plass da. Synes vi er flinke :) Neste uke vinner vi :)
 
Hvordan er det med motivasjonen, Tiriltunge? :)
Jeg digger ukesutfordringen :D sliter som vanlig med godteri. Har en veldig svakhet for cola. Men har kutta veldig da hvertfall :) går riktig vei :D
 
Mine mål for neste uke er
Drikke mer vann
Opprettholde treningsløpet
Klare challenge oppgavene
Gå ned 0,5 kg!!
Hvilke mål har du?
- Drikke mer vann. Ikke nødvendigvis 1,5 liter, men mer enn per i dag :)
- trene eller mosjonere litt hver dag
- full bonus på challenge
- gå ned 0,5

Så ganske likt :)
Hvordan ligger du an?
 
Hei alle ihop!
Jeg var egentlig sikker på jeg var førstemann til å ryke ut . Jeg gikk OPP 500 gram forrige uke. Til tross for 39km løping totalt.. kostholdet var helt ok også.. ødela litt så jeg ikke fikk snopefri poeng i utfordringa siden jeg bare måtte ha lett kakao
Forstår ikke oppgangen men kan vel kanskje være ei feilveiing og. Skal hvertfall ikke ha noe mer oppgang
Motivasjonen er egentlig tipp topp.. så er litt kjedelig at vekta er så treeeig.. holdt på siden oktober nå men kun gått ned 5kg
Fatter det virkelig ikke.
Livsstilsendringcille på insta om noen vil følge.

Har hatt meg en times trilletur nå pg skal prøve på ei mølleøkt ikveld.. hater egentlig å trene på kvelden.. men ikke trent siden lørdag nå så må bare idag.
 
Jeg er syk, ligger rett ut med halsbetennelse og helt elendig form:( så får desverre ikke bidratt så mye denne uka heller. Vurderer egentlig å trekke meg, for motivasjon er på bånn og per nu så klarer jeg ikke få inn hverken trening eller mosjon i hverdagen.
 
Jeg er syk, ligger rett ut med halsbetennelse og helt elendig form:( så får desverre ikke bidratt så mye denne uka heller. Vurderer egentlig å trekke meg, for motivasjon er på bånn og per nu så klarer jeg ikke få inn hverken trening eller mosjon i hverdagen.
Ikke trekk deg:) plutselig kommer motivasjonen
 
- Drikke mer vann. Ikke nødvendigvis 1,5 liter, men mer enn per i dag :)
- trene eller mosjonere litt hver dag
- full bonus på challenge
- gå ned 0,5

Så ganske likt :)
Hvordan ligger du an?
Hei:)
Det går ikke så bra her:( Har et kne som lager litt problemer og en motivasjon som har tatt seg ferie:( Krysser fingrene for at vekten ikke har gått opp, men tviler på at den har gått ned noe særlig.
Hvordan går det med deg?
 
Jeg er helt latterlig motivert, sjokkert både meg selv om mannen :laughing002
Får jo faktisk energi og enda mer motivasjon av å trene/spise bedre.
Mye av motivasjonen kommer fra dere her inne :Heartred
Men også fra mannen på en måte. Vi har blitt enige om å starte prøving på nr 3 til høsten, istedet for om 2 år. Og jeg har sagt at jeg vil være nærmere normalvektig enn jeg er nå, så jeg fikk det jo brått travelt :rolleyes:
 
Hvordan går det?
Til tross for sykdom og kakespising etter bursdag i helga så viste vekta overraskende bra tall på snik veiing i morrest:)
 
Hei:)
Det går ikke så bra her:( Har et kne som lager litt problemer og en motivasjon som har tatt seg ferie:( Krysser fingrene for at vekten ikke har gått opp, men tviler på at den har gått ned noe særlig.
Hvordan går det med deg?
Motivasjonen er litt på tur her og. Men skal klare bonus på challenge hvertfall. Bonus på trening/mosjon røyk i går. Og godtefrimotivasjonen er ennå lengre borte.
Håper på en bedre uke neste uke. Om jeg ikke ryker før det.
 
Back
Topp