Skravletråd Tiriltunge

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da er det bare å skravle i vei :computer005

Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)

Hvis ingen tar på seg ansvaret som lagleder så er laget ute av krigen. Fristen er innen første uka, altså ikke første innveiing (18.januar) men når lagleder skal sende inn første vekt for gruppa (25.januar).



Tiriltunge

MaJa<3
Nr.2iaugust
mari1976
Kihera
(4)

Wildcard:

LeneSvima

Ute av krigen:

Spøkelse
Førstings
Jeanettehh
Veivalsa
MariaP
cille83
her er jeg
Lilleulven
 
Last edited:
Så, noen som har mulighet til å være lagleder? :D
Jeg studerer 60% og er 100% i permisjon:woot: (lurer på når det hørtes ut som i en genial idé) så har det litt vel travelt frem mot eksamen om noen mnd :nailbiting:
 
Jeg har ikke pc, og det er så kronglete å gjøre alt på mobilen. Så håper noen andre har lyst og mulighet til å være lagleder :)
 
Da har dere fått en til på laget, Lilleulven, så da er dere 13 på laget :)
 
Skl vi introdusere oss i tråden her også kanskje? :)
Jeg er 26 år og BMI er nå på 25,5. Målet mitt er å gå ned 5 kg, til 60 og å gjøre ukentlig trening til en vane, og et generelt sunnere kosthold. Har ikke ligget rundt 60 kg på 10 år, og disse 5 siste kiloene er utrolig seige. De siste to årene har jeg vært gravid av og på så da har ikke vekta vært hovedfokus, og har vært mye opp og ned i vekt grunnet svangerskapene :p
 
Spør igjen jeg, noen som vil være lagleder? Vi må ha det klart i overimorgen :)
 
Passer dårlig for meg å være lagledere....
Jeg er 30 år og veier 84 kg. Har jlart å gå ned en del kilo tidligere, men de snek seg tilbake igjen. Målet etterhvert er å komme ned på 65 kg. Tar det steg for steg og håper at slankekrigen skal være en fin start :)