Skravletråd Tiriltunge

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Da er det bare å skravle i vei :computer005

Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)

Hvis ingen tar på seg ansvaret som lagleder så er laget ute av krigen. Fristen er innen første uka, altså ikke første innveiing (18.januar) men når lagleder skal sende inn første vekt for gruppa (25.januar).



Tiriltunge

MaJa<3
Nr.2iaugust
mari1976
Kihera
(4)

Wildcard:

LeneSvima

Ute av krigen:

Spøkelse
Førstings
Jeanettehh
Veivalsa
MariaP
cille83
her er jeg
Lilleulven
 
Last edited:
Så, noen som har mulighet til å være lagleder? :D
Jeg studerer 60% og er 100% i permisjon:woot: (lurer på når det hørtes ut som i en genial idé) så har det litt vel travelt frem mot eksamen om noen mnd :nailbiting:
 
Jeg har ikke pc, og det er så kronglete å gjøre alt på mobilen. Så håper noen andre har lyst og mulighet til å være lagleder :)
 
Da har dere fått en til på laget, Lilleulven, så da er dere 13 på laget :)
 
Skl vi introdusere oss i tråden her også kanskje? :)
Jeg er 26 år og BMI er nå på 25,5. Målet mitt er å gå ned 5 kg, til 60 og å gjøre ukentlig trening til en vane, og et generelt sunnere kosthold. Har ikke ligget rundt 60 kg på 10 år, og disse 5 siste kiloene er utrolig seige. De siste to årene har jeg vært gravid av og på så da har ikke vekta vært hovedfokus, og har vært mye opp og ned i vekt grunnet svangerskapene :p
 
Spør igjen jeg, noen som vil være lagleder? Vi må ha det klart i overimorgen :)
 
Passer dårlig for meg å være lagledere....
Jeg er 30 år og veier 84 kg. Har jlart å gå ned en del kilo tidligere, men de snek seg tilbake igjen. Målet etterhvert er å komme ned på 65 kg. Tar det steg for steg og håper at slankekrigen skal være en fin start :)
 
Hei hei. Jeg er Lilleulven, er 34 år, og kom med i siste liten. Veldig glad for det :) nå håper jeg at dette skal være med og kickstarte meg i riktig retning. Foreløpig mål er å komme meg ned på 70 kg. Minus 8 altså. Men kan ikke ta superhardt i på slankingen akkurat nå mens jeg ammer. Men sunnere og mer aktiv skal jeg uten tvil bli :D
 
hei jeg er 37 år og har bmi på 44 var med i forje sesong men jeg røk ut også glemte jeg å levere når jeg var inne i wildcard gruppen var også krig leder første delen men det ble for mye siden jeg studerer og jobber som vikar. men kan sikkert være lag leder siden det er ikke så mye å holde styr på bare et lag :)
 
hei jeg er 37 år og har bmi på 44 var med i forje sesong men jeg røk ut også glemte jeg å levere når jeg var inne i wildcard gruppen var også krig leder første delen men det ble for mye siden jeg studerer og jobber som vikar. men kan sikkert være lag leder siden det er ikke så mye å holde styr på bare et lag :)
Herlig! Er jo best når noen melder seg frivillig :D
 
Stjeler ideen til et av de andre laga jeg. Og tar et opprop. Er jo greitt å vite hvem som har vært innom her og fått med seg all infoen :) så er vi så klare som mulig til fredag :D vi vil jo ikke miste noen før vi har begynt :D

Kopier lista her og legg inn et «her» når dere ser dette:

Spøkelse
Veivalsa
cille83
Lilleulven- her :)
Førstings
MaJa<3
Jeanettehh
Nr.2iaugust
her er jeg
LeneSvima
mari1976
MariaP
Kihera
 
Lilleulven, post: 25131125, member: 118530"]Stjeler ideen til et av de andre laga jeg. Og tar et opprop. Er jo greitt å vite hvem som har vært innom her og fått med seg all infoen :) så er vi så klare som mulig til fredag :D vi vil jo ikke miste noen før vi har begynt :D

Kopier lista her og legg inn et «her» når dere ser dette:

Spøkelse
Veivalsa her
cille83
Lilleulven- her :)
Førstings
MaJa<3
Jeanettehh
Nr.2iaugust
her er jeg
LeneSvima
mari1976
MariaP
Kihera
 
Spøkelse
Veivalsa her
cille83
Lilleulven- her :)
Førstings
MaJa<3
Jeanettehh
Nr.2iaugust
her er jeg her
LeneSvima
mari1976
MariaP
Kihera
 
Jeg har bikket førti og nå har vekten bikket over 90
Jeg trener endel, så mye av dette er sikkert muskler, men det hjelper lite når ingen av buksene passer:(
Mitt mål er å gå ned til 75 kg. Håper jeg klarer det til sommeren
 
Spøkelse
Veivalsa her
cille83
Lilleulven- her :)
Førstings
MaJa<3
Jeanettehh
Nr.2iaugust- her
her er jeg her
LeneSvima
mari1976
MariaP
Kihera
 
Spøkelse
Veivalsa her
cille83
Lilleulven- her :)
Førstings
MaJa<3 - her :)
Jeanettehh
Nr.2iaugust- her
her er jeg her
LeneSvima
mari1976
MariaP
Kihera
 
Spøkelse
Veivalsa
cille83
Lilleulven- her :)
Førstings
MaJa<3
Jeanettehh
Nr.2iaugust
her er jeg
LeneSvima
mari1976
MariaP
Kihera
 
Satte et smilefjes bak alle «her» jeg, så ble det litt lettere å se :)

Spøkelse
Veivalsa her :)
cille83
Lilleulven- her :)
Førstings
MaJa<3 - her :)
Jeanettehh
Nr.2iaugust- her :)
her er jeg her :)
LeneSvima
mari1976
MariaP
Kihera- her :)
 
Spøkelse
Veivalsa her :)
cille83
Lilleulven- her :)
Førstings
MaJa<3 - her :)
Jeanettehh
Nr.2iaugust- her :)
her er jeg her :)
LeneSvima - her :)
mari1976
MariaP
Kihera- her :)
 
Jeg er 33 år og har slitt med vekta i mange år, og etter to svangerskap så har det nådd nye høyder. Var med forrige runde og klarte å gå ned 7 kg, men et par av dem kom tilbake ila desember. Målet er ned til 80 kg ca, men første mål er og ikke se 100-tallet!
 
Back
Topp