Skravletråd Tiriltunge

Bursdagsfest for ettåringen min i dag, så denne dagen har ikke vært sukkerfri :p men lage mat rydde og forberede mat til nærmere 20 folk gir litt mosjon i det minste :hilarious:
Gratulerer med 1åringen
Lov med kler og annet godt på sånne dager

Ute av krigen:

Spøkelse
Førstings
Jeanettehh

Ops, er jeg ute av hele krigen eller bare denne uka? :nailbiting: Satt å venta på varsel for påmelding av en eller annen grunn :hilarious: Har utrolig nok greid å ta av meg 3,5 kg siden nyttår ved å kutte ut godteri og alkohol i januar + daglige turer og ca 1600 kcal daglig.

Ops, er jeg ute av hele krigen eller bare denne uka? :nailbiting: Satt å venta på varsel for påmelding av en eller annen grunn :hilarious: Har utrolig nok greid å ta av meg 3,5 kg siden nyttår ved å kutte ut godteri og alkohol i januar + daglige turer og ca 1600 kcal daglig.
Egentlig ute av krigen fordi du ikke meldte vekt på fredag.

Egentlig ute av krigen fordi du ikke meldte vekt på fredag.
Ops, sov på dagen da før nattevaktshelg, så har jeg glemt det helt bort :nailbiting: Jaja, håper jeg får lov å henge litt her i denne delen av forumet så jeg kan få litt inspirasjon til å fortsette litt vektnedgang selv :D

Slankekrig og hjemme med syke barn er dårlig deal altså. Men det kan jo bare gå oppover da, med så dårlig start. :) så lenge vekta går nedover riktignok.

Sliter såå himla med motivasjon. Var så mye lettere når jeg gikk hjemme i permisjon og kom meg ut på trilletur hver dag. Nå har jeg ikke mulighet før etter at unga er lagt, og her er det så himla mye elg så jeg tørr ikke gå tur i mørkeret:nailbiting: knapt nok på dagtid...

Hvordan går det med dere? Jeg gleder meg til lørdag for da skal jeg spise godis!!!

Da er veietråd og utfordring oppdatert. Håper det har gått fint med dere også :-)

Har dessverre ikke fått bidratt mye i utfordringen, men har ført de få poenga jeg fikk nå. Men heldigvis så har jeg gått ned :-) det er jo en fin start på helga :-)

Ikke gått ned noe.. Snork. Men har trent 2 dager og det har jeg ikke gjort på snart 2 år :o håper på litt mer uttelling i neste uke :smiley-angelic001

Da er mine tall oppdatert. Vekten var skikkelig skuff:( neste uke blir det mindre mat!!

Back
Topp