Skravletråd septemberspirene!

Flink du er! Er jo likså greit å la vær. Her smaker kaffen ikke noe særlig, men som den kaffedrikkeren jeg pleier å være, prøver jeg meg på en liten kopp hver dag[emoji56] burde jo bare kutte helt men trenger litt kick om morgenen. Også må jeg få ha noe igjen etter å ha kutta snusen!

Kaffe og snus var jo det beste på morgenen før:rolleyes:

Du får helt garantert en tidlig UL, enten du må henvises eller ikke [emoji4] Men så tidlig ser de vel ikke så mye uansett, så det kan hende du må vente et par uker på undersøkelsen. I forrige svangerskap var jeg på tidlig UL privat for tidlig (eggløsningen var visst senere enn jeg trodde). Da ble det masse styr med at jeg måtte ta HCG-prøver for å se stigning og at det ikke var xu. Ny UL et par uker senere viste normal intrauterin graviditet med bankende hjerte [emoji173]️

Jeg har allerede vært inne :) Skrev det på side tre tror jeg. Alt var bra, de så det godt, og alt riktig plassert :) Ikke hjerte enda, men gynekologen mente han så bevegelse alt. Var inne da jeg var 5+1. Jeg hadde en cyste på ene eggstokken som gav smerter, så jeg skal tilbake om halvannen uke, da jeg er 7+1. Er litt bekymret enda, tror ikke de sjekket høyresiden så godt, og jeg har hatt litt vondt der også. Var der det satt sist :/ Men får bare vente og se. Bor hele to minutter unna sykehuset, så jeg er heldig slik. :)

Ahhh, jeg har brått fått angst for å ha sex da jeg blødde i mitt forrige svangerskap etter sex... og jeg vil ha sex, typ HELE tiden :hungover::excited001

Finner desverre ikke igjen det jeg leste på.. er på mobilen no..
Men mener jeg søkte på te og gravid eller pukka te og gravid;)
fb69c98fdb484da5cc6f0de439d25e68.png

Jeg har allerede vært inne :) Skrev det på side tre tror jeg. Alt var bra, de så det godt, og alt riktig plassert :) Ikke hjerte enda, men gynekologen mente han så bevegelse alt. Var inne da jeg var 5+1. Jeg hadde en cyste på ene eggstokken som gav smerter, så jeg skal tilbake om halvannen uke, da jeg er 7+1. Er litt bekymret enda, tror ikke de sjekket høyresiden så godt, og jeg har hatt litt vondt der også. Var der det satt sist :/ Men får bare vente og se. Bor hele to minutter unna sykehuset, så jeg er heldig slik. :)

Åh, så bra de allerede så noe inni der [emoji4] Blir spennende neste UL, da ser de forhåpentligvis hjertet også [emoji173]️ De har sikkert sjekket begge sidene. Det er jo normalt at det gjør litt vondt også, så jeg ville ikke bekymret meg så mye for det. Men uansett betryggende å bo nært sykehuset da [emoji4]

Jeg har bestilt time hos legen da jeg var innom for å bekrefte helt sikkert at jeg var gravid. Er kontoret der begge foreldrene mine jobbet før så de ble kjempeglad. [emoji7]

Lurer på om mannen her i huset har pumpet opp puppene mine eller noe mens jeg har sovet [emoji18] Plutselig har de blitt gigantiske! [emoji87]

Er det noen andresom sliter med løs mage? Haha unnskyld detaljene, men det er vel mer diaré. Hadde forstoppelse tidligere, og da ble jeg veldig kvalm. Men nå er det liksom som om det løsna litt...[emoji85] er ikke syk, men plutselig må jeg på do. Velger heller dette enn kvalme, men.

Jeg har veldig varierende mage, fra forstoppelse til veldig løs [emoji58]...og mye luft! Våknet i går natt med utrolig vondt i livmor-
området! Prøvde å gå på do men d kom ingenting... Mistenker at det må ha vært luft eller noe annet som presset på....tenkte at NÅ får jeg en SA...men etter en stund så gikk d heldigvis over og har ikke fått antydning til blod....krysser fingrene for at d kun var luft...men fy så vondt d var!! [emoji21][emoji21]

Jeg har veldig varierende mage, fra forstoppelse til veldig løs [emoji58]...og mye luft! Våknet i går natt med utrolig vondt i livmor-
området! Prøvde å gå på do men d kom ingenting... Mistenker at det må ha vært luft eller noe annet som presset på....tenkte at NÅ får jeg en SA...men etter en stund så gikk d heldigvis over og har ikke fått antydning til blod....krysser fingrene for at d kun var luft...men fy så vondt d var!! [emoji21][emoji21]

Kjenner til det! Forhåpentligvis bare luftsmerter, kan være vondt nok det også!

Hei! Er 3+4 og tisser hele forbaska tiden. Må jo være en uvi? (Nå skal det sies at jeg har slitt med uvi hele livet og da har det svidd som brennesle i åpent sår, noe det ikke gjør nå..) nå er det bare tiss hver time ca. Får ringe legen i morra [emoji85]

Back
Topp