Skravletråd septemberspirene!

Kanskje en av dere vil lage en termintråd? Se for eksempel på august for inspirasjon. Trenger ikke være samme person som er ansvarlig hele tiden.

Jeg skulle gjerne gjort det og tar gjerne oppgaven på et senete tidspunkt, men er så sikker på å miste at jeg vil vente til tidlig ultralyd er overstått..
 
Satser på at det blir mer fart i denne gruppa etter julen[emoji4] skal dere ha TUL?
 
Satser på at det blir mer fart i denne gruppa etter julen[emoji4] skal dere ha TUL?

Ja. Jeg kommer til å ta privat ca 11 uker men vil høre med legen om mulighet for ul pga stor blødning rett før jeg testa positivt
 
Satser på at det blir mer fart i denne gruppa etter julen[emoji4] skal dere ha TUL?
Det blir nok TUL på oss, ja. Hadde sa i uke 7 i oktober, så blir greit å roe nervene med TUL. Tenker kanskje rundt uke 10 er bra [emoji4] Hva med dere?
 
Det blir nok TUL på oss, ja. Hadde sa i uke 7 i oktober, så blir greit å roe nervene med TUL. Tenker kanskje rundt uke 10 er bra [emoji4] Hva med dere?

Har veldig lyst å ta en ul privat i uke 8, for min egen del. Kjenner det blir så lenge å vente til uke 12[emoji18] kommer sikkert til å ta en i uke 12/13 også[emoji56] skjønner deg godt, må være kjipt å gå i flere uker og tro alt er bra, men det er vel MA.
 
Har veldig lyst å ta en ul privat i uke 8, for min egen del. Kjenner det blir så lenge å vente til uke 12[emoji18] kommer sikkert til å ta en i uke 12/13 også[emoji56] skjønner deg godt, må være kjipt å gå i flere uker og tro alt er bra, men det er vel MA.

Forskjell på ma og sa er bare at ved sa ordner kroppen opp selv før det oppdages. Hatt MA der spiren døde ca uke 9. Så jeg ønsker en UL mellom uke 7-9 for å undersøke om der er liv, så i uke 11 pga det samme pluss termin, nakkefold, organutvikling osv. Deretter oul rundt uke 18 og senere 3D rundt uke 29 tror jeg
 
Jeg tenkte å ta en ul i uke 12-13. Blir lenge å vente, men der blir veldig spennende [emoji173]️
 
ønsker tul men aner ikke om hvordan mulighetene for å få det til her jeg bor er:confused005
 
ønsker tul men aner ikke om hvordan mulighetene for å få det til her jeg bor er:confused005
TU blir mest sannsynlig samme sted som OUL om det er gjennom det offentlige. [emoji4] jeg skal be fastlegen om en henvisning når den tid nærmer seg til TU [emoji4]
 
Uff har så forferdelig vondt nedi greiene i dag. Skikkelig stikkende intenst venstre side. Blir jo ikke lite bekymret for både sa og xu

Tok 1g Paracet og det hjalp på verste smerten. Jeg har bedt mannen om å avvente jobb i natt... nå har jeg tatt et varmt karbad og det er overkommelig men er jo fortsatt bekymret :arghh: så vondt som det var for en time siden minnet mest om smertene fra cytotec
 
Uff har så forferdelig vondt nedi greiene i dag. Skikkelig stikkende intenst venstre side. Blir jo ikke lite bekymret for både sa og xu

Tok 1g Paracet og det hjalp på verste smerten. Jeg har bedt mannen om å avvente jobb i natt... nå har jeg tatt et varmt karbad og det er overkommelig men er jo fortsatt bekymret :arghh: så vondt som det var for en time siden minnet mest om smertene fra cytotec
Huff da!! Håper det bare er stikninger og at det går over! Men skjønner godt bekymringen..
 
Vi skal bestille privat UL ca uke8-9. Godt å få en bekreftelse på om det er liv. Har fastlege med UL, håper han kommer tilbake på jobb i februar, så håper jeg å ta en ul hos han uke 12.
 
Ser ut som kort visitt på september for meg :mad:
 
Nei? Hva skjer?

Nei nå er det ingen som vet. Ser ut til å ha hatt en cysteruptur og har fått noe blødning i magen av det. Blør en del så det er nok en SA på gang også.

Enn så lenge er jeg bare undersøkt, fastende og på smertestillende
 
Back
Topp