Skravletråd septemberspirene!

Å har du? Jeg vurderte det sterkt i en periode da jeg hadde skikkelig cravings på salami, men det står på selve hjemmesiden til Gilde at deres salami ikke skal spises av gravide så da turte jeg ikke alikevel.. :(

I følge min JM så er det motsatt, men har ikke sjekket selv. Har heldigvis gått bra! ;)
 
Ååååååh, jeg er så gæli i tåkeheimen. Og jeg er blitt prosjektleder for alle småprosjekt som forgår her hjemme siden jeg er hjemme i permisjon, og det fungerer dårlig når jeg ikke husker hva som skjedde en time tilbake engang.
 
Ååååååh, jeg er så gæli i tåkeheimen. Og jeg er blitt prosjektleder for alle småprosjekt som forgår her hjemme siden jeg er hjemme i permisjon, og det fungerer dårlig når jeg ikke husker hva som skjedde en time tilbake engang.
Haha, klassisk oppstart av ammetåka
 
Ja, men Gilde har gått ut og garantert for sin salami. Den er i følge de trygg for gravide! :D
Det var noe av det første JM sa til meg på første kontroll! ;):p
Vet det har vært snakket om en spesifikk type salami, men ble ikke beroliget av produktinformasjon jeg fant på nettsiden så har ikke tatt sjansen
 
Sitter på busstoppen og prøver å svelge gråt fordi jeg tenkte på hva hvis samboeren min dør. JAJA. Sånn går no dagan..
 
Vi har kjøpt brukt vogn, så prosjektet siste uken har vært å plukke den fra hverandre og vaske alt som vaskes kan. Meget lett å plukke fra, men værre å sette på plass igjen:hilarious:
Men nå etter intens googling, youtube og hodebry er både vogn, bag og sportsdel satt sammen og vognen er endelig klar!:D (og vi nybegynnere har lært oss hvordan den fungerer)
 
Jeg er så trøtt og sliten for tiden. Nå syns jeg det begynner å bli tungt å gå gravid. Godt det ikke er så altfor lenge igjen
 
Jeg er så trøtt og sliten for tiden. Nå syns jeg det begynner å bli tungt å gå gravid. Godt det ikke er så altfor lenge igjen
Signerer denne. Står stort sett opp tidlig, for det er vondt i kroppen å ligge lenge i sengen. Så blir det er nap på sofaen på formiddagen i stede. Gleder meg til å bli litt mer bevegelige igjen når babyen er ute [emoji4]
 
Signerer denne. Står stort sett opp tidlig, for det er vondt i kroppen å ligge lenge i sengen. Så blir det er nap på sofaen på formiddagen i stede. Gleder meg til å bli litt mer bevegelige igjen når babyen er ute [emoji4]
Haha jeg sover faktisk mye bedre på sofaen på dagtid enn hva jeg gjør i senga :hilarious:
 
Back
Topp