Skravletråd septemberspirene!

Går bare til legen fordi jordmor er på ferie i det tidsrommet jeg skal ha 6. kontroll. Så hadde han bare tid til meg uka før 7. kontroll. JEG ser ikke behovet, men vet liksom ikke hvor vanlig det er å droppe kontroller.
Jeg tok en ekstra uke mellom mine nå kontroller da jordmor er på ferie. Det gir meg ingenting å gå til legen, så da venter jeg like gjerne.
 
Kjenner jeg har fått endel mensmurringer de siste dagene, murrer godt i korsrygg og nedre del av magen. Ingenting regelmessig heldigvis[emoji28] men blir sliten av å kjenne på d i lengden. Er 34+3 idag. Flere som har lignende?
 
I dag har jeg begynt å vaske de første klærne og sengetøy til den lille. Det er så lite! Så koselig [emoji7]
 
Kjenner jeg har fått endel mensmurringer de siste dagene, murrer godt i korsrygg og nedre del av magen. Ingenting regelmessig heldigvis[emoji28] men blir sliten av å kjenne på d i lengden. Er 34+3 idag. Flere som har lignende?

Jeg har det sånn. Murret veldig i korsryggen om søndagen, og så kom det tilbake nå i kveld. Er 35+6. Om søndagen var det så ille at jeg vurderte smertestillende...
 
Jeg har det sånn. Murret veldig i korsryggen om søndagen, og så kom det tilbake nå i kveld. Er 35+6. Om søndagen var det så ille at jeg vurderte smertestillende...
Ikke godt... Vurderte smertestillende tidligere idag, men droppet det. Håper det roer seg mer i morgen!
 
Kjenner jeg har fått endel mensmurringer de siste dagene, murrer godt i korsrygg og nedre del av magen. Ingenting regelmessig heldigvis[emoji28] men blir sliten av å kjenne på d i lengden. Er 34+3 idag. Flere som har lignende?
Ja har faktisk reagert på at det er blitt så mye mer i det siste. Værst når jeg skal sove og sliter med å finne en stilling hvor det ikke murrer.:confused:
 
I dag har jeg begynt å vaske de første klærne og sengetøy til den lille. Det er så lite! Så koselig [emoji7]
Jeg også! Er så koselig! Organisere i skuffene og se på alle de små søte tingene:) Nærmer seg nå:Heartblue
 
Ja har faktisk reagert på at det er blitt så mye mer i det siste. Værst når jeg skal sove og sliter med å finne en stilling hvor det ikke murrer.:confused:
Gjør også det samme!
Etter jeg var ferdig med å male gangen idag så kom det 2-3 ordentlige tak som var vonde. Mulig kroppen varsler at nå er det på tide å roe ned mer, for nå nærmer vi oss med stormskritt[emoji87]
 
Ingen av septemberjentene som har fått barn enda da? Treige vi er ift august...
 
Føler meg så rævva at jeg tenker det må et mirakel til for at denne ungen skal være frisk. Halsbrann, støl i korsryggen, vondt i beina. Men det er vel sånn det er.
 
Kan jeg ta med meg salami på sykehuset og få de til å legge det i et kjøleskap? Jeg gleder meg så inderlig til å spise salami igjen!!
 
Aldri klart å lommeringe med iphonen før, den har både tastlås og kodelås. Men NÅ, første permisjonsdag klarer jeg å lommeringe samboeren som blir dritstressa når han bare hører bråk i den andre enden. Falsk alarm!
 
Aldri klart å lommeringe med iphonen før, den har både tastlås og kodelås. Men NÅ, første permisjonsdag klarer jeg å lommeringe samboeren som blir dritstressa når han bare hører bråk i den andre enden. Falsk alarm!

Haha. Typisk at det skjer akkurat nå! Stakkars sambo!
 
Aldri klart å lommeringe med iphonen før, den har både tastlås og kodelås. Men NÅ, første permisjonsdag klarer jeg å lommeringe samboeren som blir dritstressa når han bare hører bråk i den andre enden. Falsk alarm!
Da har du fått testa reaksjonsevnen hans da
 
Kan jeg ta med meg salami på sykehuset og få de til å legge det i et kjøleskap? Jeg gleder meg så inderlig til å spise salami igjen!!
Her har i alle fall sykehuset salami i sin pasientbuffet, så tror ikke du trenger det, og om dere skal på barselhotel så har de garantert:) Men jeg har bedt mamma ta med spekeskinke når hun kommer på besøk da:angelic:
 
Back
Topp