Skravletråd septemberspirene!

Ja, det var veldig lurt! Håper det hjelper da! [emoji5] Jeg fikk mye vann på slutten med mitt julibarn, og veldig lite med mitt maibarn. Tror ikke det var tilfeldig og tørr nesten ikke å tenke på hvor mye det kan bli med septemberbarn mtp å gå gjennom hele sommeren [emoji28]
Enig
har tenkt en del på det i helga jeg... Merker det når jeg tar av sokkene på kvelden og det er liten forskjell med og uten støttestrømper...

Enig
har tenkt en del på det i helga jeg... Merker det når jeg tar av sokkene på kvelden og det er liten forskjell med og uten støttestrømper...
Merker det selv på sokkekanten ja, og får en grop som sitter igjen litt når jeg klemmer huden ned med en finger... så det er absolutt vann på gang her...

Merker det selv på sokkekanten ja, og får en grop som sitter igjen litt når jeg klemmer huden ned med en finger... så det er absolutt vann på gang her...
Har ikke prøvd det disse dagene når det har vært merkbart, men akkurat nå blir det ikke søkk. Men så har jeg vært ganske flink til å ha bena opp i dag.

Legetime igjen idag, håper han er enig med meg om å forlenge 60% sykemelding de 3 neste ukene...

Måtte bare dele, våknet i morgest og hadde på et eller annet vis fått gravidputen oppå meg, liggende over magen. I alle fall så kjente jeg mye aktivitet i magen, og plutselig sparket lille så hardt at puten oppå magen gjorde ett hopp!:hilarious:
Jeg ble så forskrekket at jeg lo høyt, noe som vekket mannen og endelig fikk han og kjent flere kraftige spark utenpå magen:Heartred

Måtte bare dele, våknet i morgest og hadde på et eller annet vis fått gravidputen oppå meg, liggende over magen. I alle fall så kjente jeg mye aktivitet i magen, og plutselig sparket lille så hardt at puten oppå magen gjorde ett hopp!:hilarious:
Jeg ble så forskrekket at jeg lo høyt, noe som vekket mannen og endelig fikk han og kjent flere kraftige spark utenpå magen:Heartred
Så gøy!

Her føler jeg også innimellom at hele magen hopper til av enkelte spark, men har lært at det ikke er vits å kjenne etter etterpå for da er aktiviteten rettet annen vei

Så gøy!

Her føler jeg også innimellom at hele magen hopper til av enkelte spark, men har lært at det ikke er vits å kjenne etter etterpå for da er aktiviteten rettet annen vei

Hehe ja, lurer sterkt på hva de gjør som får hele magen til å hoppe!:hilarious:
Føler han slutter å sparke de stedene jeg legger hånden min på, så vært vanskelig å få mannen til å få kjent, denne morgenen var det heldigvis enorm aktivitet så han rakk et par spark, men de flyttet seg rundt:)
Hvis jeg stryker på magen får jeg gjerne flere spark, men om jeg holder hånden på magen der jeg kjenner/ser sparkene så stopper det.
Lurer på hva det kommer av.

Har fått egen sofa på kontoret som en del av tilretteleggingen min, men er stort vindu ved siden av døra så alle ser jo rett inn [emoji23][emoji85]

Ligger her nå og føler meg litt småklein, men såå godt for ryggen med litt avlastning!

Tenker på at første septemberbaby har kommet til verden alt! [emoji173]

Får ikke babyen mye blod til hodet av å ligge med hodet ned i magen på den måten. Må være veldig ubehagelig.

Går sikkert an å tilføye fødselsdato på terminlisten vår også[emoji4] så får vi en fin oversikt over hvem som har født underveis[emoji3]

Back
Topp