T
Tibbs
Guest
Takk for svar, da opprettet jeg likesågodt en jegvelkommen
nei, noe sånt har vi ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar, da opprettet jeg likesågodt en jegvelkommen
nei, noe sånt har vi ikke
Hvor fikk du tak i det? [emoji5]Kjøpte meg støtte strømpebukse for gravide hær; hærremin for et strev å få på seg[emoji23] men når det er sagt; så vidunderlig herlig å ha på![emoji3]
Bestilte fra støttestrømpen.no [emoji4] veldig fin beskrivelse på siden for å plukke riktig størrelse[emoji106]Hvor fikk du tak i det? [emoji5]
Kanskje vurdere det, støtter den godt i ryggen også eller? Begynt å slite litt med bekkenet og ryggen... og er det varmt å ha den på?Bestilte fra støttestrømpen.no [emoji4] veldig fin beskrivelse på siden for å plukke riktig størrelse[emoji106]
Hjelper veldig på blodsirkulasjonen og støtter magen godt. Så tror den vil hjelpe på ryggen også ettersom den støtter opp magen[emoji6] jeg bestilte to tynne strømpebukser, så er ikke varmt å ha på [emoji4]Kanskje vurdere det, støtter den godt i ryggen også eller? Begynt å slite litt med bekkenet og ryggen... og er det varmt å ha den på?
Ja, det var veldig lurt! Håper det hjelper da! [emoji5] Jeg fikk mye vann på slutten med mitt julibarn, og veldig lite med mitt maibarn. Tror ikke det var tilfeldig og tørr nesten ikke å tenke på hvor mye det kan bli med septemberbarn mtp å gå gjennom hele sommeren [emoji28]Hjelper veldig på blodsirkulasjonen og støtter magen godt. Så tror den vil hjelpe på ryggen også ettersom den støtter opp magen[emoji6] jeg bestilte to tynne strømpebukser, så er ikke varmt å ha på [emoji4]
Jeg bestilte de for å prøve å unngå å få så mye vann i kroppen denne gangen
Får krysse fingrene og håpe vi slipper denne gangen![emoji4] Fikk voldsomt med vann i kroppen på slutten med januarbarn[emoji85] veldig ubehagelig var det i iallefall!Ja, det var veldig lurt! Håper det hjelper da! [emoji5] Jeg fikk mye vann på slutten med mitt julibarn, og veldig lite med mitt maibarn. Tror ikke det var tilfeldig og tørr nesten ikke å tenke på hvor mye det kan bli med septemberbarn mtp å gå gjennom hele sommeren [emoji28]
Ja vi får krysse fingrene for det altså [emoji5] Blir fristet til å prøve altså, får gå inn å titte på nettsiden [emoji1]Får krysse fingrene og håpe vi slipper denne gangen![emoji4] Fikk voldsomt med vann i kroppen på slutten med januarbarn[emoji85] veldig ubehagelig var det i iallefall!
Selv om disse strømpebuksene var et mareritt å få på seg, så er de mye mer behagelig å ha på enn f.eks. hold in strømpebuksene[emoji85]
Tittet lenge før jeg bestilte de! Mulig apoteket har også, slik at en kan få god veiledning før du eventuelt kjøper[emoji6]Ja vi får krysse fingrene for det altså [emoji5] Blir fristet til å prøve altså, får gå inn å titte på nettsiden [emoji1]
Ja sant, går ann å sjekke ut der og [emoji5]Tittet lenge før jeg bestilte de! Mulig apoteket har også, slik at en kan få god veiledning før du eventuelt kjøper[emoji6]
Masse lykke til [emoji5]Puuuh. Ferdig med visningsrunder. Budrunde i morra, mange interesserte så håper på napp.
Tenk at det er 4 mnd igjen til termin idag [emoji173] Så kort men akk så langt igjen...

Puuuh. Ferdig med visningsrunder. Budrunde i morra, mange interesserte så håper på napp.
Bestilte fra støttestrømpen.no [emoji4] veldig fin beskrivelse på siden for å plukke riktig størrelse[emoji106]

Støttestrømper har jeg aldri prøvd selv! Men disse (når omsider fikk prakket de på) var veldig behagelige å ha på, også satt de veldig godt på [emoji4] (sklei ikke ned som vanlige strømpebukser fort kan gjøre)Så bra tips! Skal prøve de ut
Hadde støttestrømper når jeg var på flyet, men det var så ubehagelig![]()
Ja, og det tror jeg den kommer til å gjøre, ihvertfall nå med våren og sommeren [emoji5]Tenk så lite igjen! Håper tiden går fort![]()
Ja, og det tror jeg den kommer til å gjøre, ihvertfall nå med våren og sommeren [emoji5]