Skravletråd septemberspirene!

Lurer på hvor lenge denne utmattelsen skal vedvare. Er det ikke sånn at symptomene ofte forsvinner i uke 8-9? Eller er det ingen fasit kanskje. Jeg er 8+2 i dag. Må jo si at til tross for å føle meg influensa slapp og uggen så er jeg glad til og det er jo betryggende med symptomene.

Sniker.

Ikke for å være demotiverende men her ble det bare verre og verre og jeg var utmattet (ikke sliten fordi det ble tungt/tyngre) fra uke 16-17 og ut svangerskapet :(

Sniker.

Ikke for å være demotiverende men her ble det bare verre og verre og jeg var utmattet (ikke sliten fordi det ble tungt/tyngre) fra uke 16-17 og ut svangerskapet :(

Okay! Jaja så lenge det går bra så skal jeg tåle det... satser på at det uansett blir litt lettere etter uke 12 mtp den psykiske biten! Føler på en måte at det er en medvirkende faktor til utmattelsen og.

Idag er det 1 uke til jeg skal på tidlig ultralyd, da vil jeg være 13+6. Jeg var på en tidlig ultralyd i uke 8, men klarer ikke helt å slå meg til ro med at alt er bra. Har mye mindre symptomer denne gangen, enn sist jeg var gravid. Hvis alt annet ser bra ut, håper jeg vi får vite kjønn også. Vi skal til en spesialist som pleier å kunne si hvilket kjønn det er fra uke 12. Vi er veldig spente [emoji2]

Idag er det 1 uke til jeg skal på tidlig ultralyd, da vil jeg være 13+6. Jeg var på en tidlig ultralyd i uke 8, men klarer ikke helt å slå meg til ro med at alt er bra. Har mye mindre symptomer denne gangen, enn sist jeg var gravid. Hvis alt annet ser bra ut, håper jeg vi får vite kjønn også. Vi skal til en spesialist som pleier å kunne si hvilket kjønn det er fra uke 12. Vi er veldig spente [emoji2]
Her var det mye likt med meg [emoji28] 1 uke til tul her også, da er jeg 14+0, og var også på forrige tul i uke 8. Er det Lundring på Jessheim du også skal til eller? [emoji23]

Ellers har jeg forøvrig masse symptomer da, syns kvalmen er blitt enda verre [emoji38]

Her var det mye likt med meg [emoji28] 1 uke til tul her også, da er jeg 14+0, og var også på forrige tul i uke 8. Er det Lundring på Jessheim du også skal til eller? [emoji23]

Ellers har jeg forøvrig masse symptomer da, syns kvalmen er blitt enda verre [emoji38]
Så gøy [emoji2] ja, det er Lundring vi skal til også. Vi var veldig fornøyde med han i forrige svangerskap [emoji106] lykke til [emoji4]

Så gøy [emoji2] ja, det er Lundring vi skal til også. Vi var veldig fornøyde med han i forrige svangerskap [emoji106] lykke til [emoji4]
Så morsomt [emoji1] Takk og lykke til til deg også [emoji5] Var veldig fornøyd med tul hos han i forrige svangerskap vi også [emoji1]

Idag har jeg vært på ultralyd og alt så bra ut med lille i magen [emoji173]️ legen tror det er en liten jente inni der, men det er jo litt tidlig å si helt sikker. Utrolig lettet og glad for at alt foreløpig ser bra ut.

Blir artig å se om det stemmer da. Kanskje legge inn kjønn på terminlista?

Litt skuffa. Uke 13 her, og trøttheten vedvarer. Er i tillegg blitt skikkelig hormonell og engstelig, og er helt pizzafjes i ansiktet.

Har litt noia. Har hatt ganske kraftige smerter i dag samt noen skikkelig kraftige hogg sånn at jeg skreik til nesten...
Brukte dopleren nå og finner ikke hjertelyd okkesom.. har enda vondt...

Skal på ul om en uke! Er det bare meg som er veldig nervøs! Jeg tenker på det hele tiden.. Det er akkurat som jeg ikke helt forstår at det er en baby der inne, jeg kommer til å bli helt sjokkert når jeg ser det er det. Spør min mann hele tiden om han er sikker på det er en baby der, han mener jeg er sprø! Jeg begynner å føle meg ganske spø! Flere som føler det som dette?

Har litt noia. Har hatt ganske kraftige smerter i dag samt noen skikkelig kraftige hogg sånn at jeg skreik til nesten...
Brukte dopleren nå og finner ikke hjertelyd okkesom.. har enda vondt...
Kan være vanskelig å finne hjertelyden ennå, noen ganger finner ikke jeg den heller. De har god plass å gjemme seg og er ganske små.
Håper det går bra med deg og bitteliten og at det du opplever er ligament smerter og livmor som vokser. Ring lege og få sjekka det opp, ikke Sundt å gå å bekymre seg❤️

Back
Topp