Skravletråd septemberspirene!

Får ikke babyen mye blod til hodet av å ligge med hodet ned i magen på den måten. Må være veldig ubehagelig.
Tror det er unntaket ift livet utenfor magen.

Herregud, bare 10 uker igjen! Drømte at jeg mista barnet ned en skittentøyssjakt i natt.

Herregud, bare 10 uker igjen! Drømte at jeg mista barnet ned en skittentøyssjakt i natt.
Åh huff så fæl drøm.
Drømte om baby i nød og våknet av kattekrangel utenfor, skjønte plutselig hvor disse "babyhylene" kom fra:hilarious:

Hurra for 10 uker igjen! Ikke lenge igjen nå! :)

Jeg drømmer om fødsel[emoji85] Venter en lillebror, men i drømmene så får vi plutselig to gutter istedet for en[emoji33] Førsten går lett som bare det, men fordi ingen vet at nummer to kommer før han kommer, så blir det akutt keisersnitt da han kommer med en fot først istedet for hodet eller rumpa[emoji85] Håper virkelig at dette er bare helt vanlige svangerskapdrømmer og at jeg ikke er sanndrømt[emoji28]

Drømmer ikke så mye om baby, og kjenner det er litt godt... kjipe drømmer om baby er så slitsomt og fine drømmer gjør meg bare babysyk og det er jo såå lenge til hun kommer [emoji23]

Rart å tenke på at jeg kan føde neste måned uten at babyen er prematur :wideyed:

Jeg får heller ikke sove igjen etter toalettbesøk, men heldigvis holder blæra seg som oftest til etter 6 så da er det ikke helt umenneskelig å våkne.. Må som oftest ha en nap igjen rundt 8-9 da :hilarious:
Høres deilig ut med en dupp i 8-9 tia[emoji4] Synes det er så trasig når ikke får sove igjen...iallefall når det ikke er noe problem å få sove om kvelden[emoji28]

Har faktisk sluppet unna doturer på natt/tidlig morgen de siste ukene og føler meg veldig heldig! Sover dårlig av andre grunner da vel å merke [emoji23]

Er det noe vits å dra på svangerskapskontroll hos lege 14 august når jeg skal til ny kontroll med jordmor uka etter? Han har bare satt av 15 min også, så jeg kjenner meg middels motivert for samlebåndspraksis.

Er det noe vits å dra på svangerskapskontroll hos lege 14 august når jeg skal til ny kontroll med jordmor uka etter? Han har bare satt av 15 min også, så jeg kjenner meg middels motivert for samlebåndspraksis.

Jeg ville ventet til kontroll hos jordmor :)

Ville ventet til jordmor jeg også[emoji4] Med minde det er noe du må gjøre hos lege som blodprøver eller lignende[emoji106]

Avhengig av hvor lenge det var siden forrige kontroll...
Ting kan snu, særlig mot slutten så greit å sjekkw

Kan vere greit å sjekke blodtrykk/urin uansett! Og om du trenger sjukemelding kan jo ikkje jordmor skrive dette.

Kommer litt ann på hva du skal hos legen egentlig. Jeg har time hos jordmor denne uka, og svangerskapskontroll hos legen halvannen uke etterpå. Jeg må til legen fordi jeg må fornye sykemelding, også vil jeg sjekke urinprøven litt oftere nå på slutten. Men vi har ikke hatt jordmor siden mai, så jeg vil gjerne innom å hilse på henne også. Du må nesten kjenne litt på eget behov :)

Går bare til legen fordi jordmor er på ferie i det tidsrommet jeg skal ha 6. kontroll. Så hadde han bare tid til meg uka før 7. kontroll. JEG ser ikke behovet, men vet liksom ikke hvor vanlig det er å droppe kontroller.

Går bare til legen fordi jordmor er på ferie i det tidsrommet jeg skal ha 6. kontroll. Så hadde han bare tid til meg uka før 7. kontroll. JEG ser ikke behovet, men vet liksom ikke hvor vanlig det er å droppe kontroller.

Har ingenting å seie, du kan droppe om du vil[emoji6]

Back
Topp