Skravletråd septemberspirene!

Idag meldte kvalmen seg, men det ga seg heldigvis etter en skikkelig frokost.

Satte også optimisitik igang med å prøve å sy et babyplagg. Første gang jeg skal sy i strecth og det var ikke så vellykka. Tror jeg må google og lese meg mer opp (mistenker at jeg har feil type nål og må finne de rette innstillingene).

Satte også optimisitik igang med å prøve å sy et babyplagg. Første gang jeg skal sy i strecth og det var ikke så vellykka. Tror jeg må google og lese meg mer opp (mistenker at jeg har feil type nål og må finne de rette innstillingene).
Godt du har noen måneder før det må være ferdig da

Øvelse gjør mester. Det krever litt mer å sy i stretch enn andre ja, men det er ikke umulig.

Det klarer du

Har dere handlet noe inn til spiren enda? Evt hva?[emoji1]
Klarte ikke motstå Marius-dress på salg på jollyroom.... Men ellers skal all shopping vente til det ser ut som det går bra

Endelig positiv test etter 1-2 uker hvor jeg har vært helt sikker på at jeg var gravid[emoji16] Egentlig et uhell men bare fordi at vi var slurvete[emoji23] Vi begge visste at det var rundt tiden for EL.. meeen.. har tre barn fra før med bursdag i september, tvillinger på 9 den 13. Og lillebror på 4 den 30[emoji4] så nummer fire i september blir jo spennende[emoji16] Bare håper spiren får sin egen bursdag da[emoji4]

Endelig positiv test etter 1-2 uker hvor jeg har vært helt sikker på at jeg var gravid[emoji16] Egentlig et uhell men bare fordi at vi var slurvete[emoji23] Vi begge visste at det var rundt tiden for EL.. meeen.. har tre barn fra før med bursdag i september, tvillinger på 9 den 13. Og lillebror på 4 den 30[emoji4] så nummer fire i september blir jo spennende[emoji16] Bare håper spiren får sin egen bursdag da[emoji4]
Gratulerer.
Praktisk om enn travelt med bursdag for alle i samme måned da

Hvilke gravid-apper bruker dere? Jeg finner ikke igjen den jeg likte best ved forrige svangerskap :o

Første time hos jordmor i morgen. Kjenner jeg er ganske spent [emoji4]

Takk:) Håper vi kommer overens[emoji85] Har ei venninne som ikke gjorde det.
Med samme JM?
Kjedelig om man ikke har kjemi da. Det er jo ikke alltid det er noen å velge mellom liksom

Back
Topp