Med samme JM?
Kjedelig om man ikke har kjemi da. Det er jo ikke alltid det er noen å velge mellom liksom
Ja samme. Så blir spennende å se
Er jo flere, så om det blir helt krise så går det vel an å bytte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med samme JM?
Kjedelig om man ikke har kjemi da. Det er jo ikke alltid det er noen å velge mellom liksom
Bra at det er flere så det går an å bytte da. Tror ikke det er en selvfølgeJa samme. Så blir spennende å seJeg kommer hvertfall med ett åpent sinn.
Er jo flere, så om det blir helt krise så går det vel an å bytte![]()
Så spennende! Hvor langt er du på vei? Jeg har nettopp fått positiv test, og lurer litt på når jeg skal ta kontakt med jordmor...Første time hos jordmor i morgen. Kjenner jeg er ganske spent [emoji4]
Så spennende! Hvor langt er du på vei? Jeg har nettopp fått positiv test, og lurer litt på når jeg skal ta kontakt med jordmor...
Venter til etter TUL.Hemmelig gruppe på en, så send en pm til meg.
Normalt mellom uka 8 og 12, men noen bestiller før [emoji4] mest normalt er vell i uke 9-10 [emoji4]Når skal man til første legesjekk /jordmor egentlig?
Normalt mellom uka 8 og 12, men noen bestiller før [emoji4] mest normalt er vell i uke 9-10 [emoji4]

Med nr 1 og 2 dro jeg først til jordmor, og 1 eller 2 gang til legen. Var mest til lege om det var sykemelding og slikt, ellers var det kun jordmor til kontroll. Denne gangen tror jeg det blir en del kontroller hos legen da jeg har fått en fantastisk fast lege.Ringer dere både jordmor og legen ? Bestilte legetime til uke 12 ca. Hun sa at jeg møtte da først opp på legetimen før jeg tenkte på å ringe å bestille jordmor time [emoji5]hva gjorde dere ?[emoji1]
6 dpo. er ganske vanlig ikke å ha så mye symptomer før lenger utover i graviditeten da, og at det kommer og gårNår kom symptomene hos dere? Merker egt ikke så mye, annet enn at jeg er trøtt.. bør kanskje vært glad for at kvalme osv holder seg borte så lenge som mulig, men man vil jo gjerne ha symptomer ganske tidlig da, så man ikke går og bekymrer seg[emoji13]
er litt forskjell fra sted til sted hva de ønsker. Noen steder er det ganske fritt valg, andre steder finnes det ikke JM og andre igjen ønsker man skal ta annen hverRinger dere både jordmor og legen ? Bestilte legetime til uke 12 ca. Hun sa at jeg møtte da først opp på legetimen før jeg tenkte på å ringe å bestille jordmor time [emoji5]hva gjorde dere ?[emoji1]
Det er også forskjell på hvor sensitive de er, ikke alle som påstår de er sensitive som egentlig er det. Også kan det være forskjellig megnde fargestoff i testene osv.Altså! Nå begynner jeg å bli redd[emoji15] Igår testa jeg positivt med rfsu sin test.. og noen dager før det fikk jeg svak positiv clearblue tidlig.. nå for et par timer siden tok jeg en A1 test, men der kan man så vidt skimte streken[emoji53] Har en digital med ukeindikator, men ville ikke ta den før jeg fikk sterke strek på andre tester.. ut ifra forrige mens, og eggløsninssmertene jeg hadde da eggløsning skulle komme, så er jeg 4+3 idag.. burde vel ha greie tester da?
Det er også forskjell på hvor sensitive de er, ikke alle som påstår de er sensitive som egentlig er det. Også kan det være forskjellig megnde fargestoff i testene osv.
Hvis mengden hcg ikke er så stor enda kan det også spille en rolle hvor konsentrert urinen er når du tester også.
Kan ha vært senere EL eller at det festet seg senere. Om du ser på amerikanske nettsider sier de at det fester seg mye senere enn det som f.eks er min erfaring. Det vil jo naturlig være en veldig stor forskjell i hcg nivå 4+3 om egget fester seg 4 dpo eller 11 dpo....Men bør ikke mengden være ganske grei nå som deg er 3 dager siden jeg egentlig skulle hatt mens? Merker godt når jeg har eggløsning, men mulig den har vært senere da.. håper hvertfall ikke jeg ender opp med negativ test[emoji17]
Kan ha vært senere EL eller at det festet seg senere. Om du ser på amerikanske nettsider sier de at det fester seg mye senere enn det som f.eks er min erfaring. Det vil jo naturlig være en veldig stor forskjell i hcg nivå 4+3 om egget fester seg 4 dpo eller 11 dpo....