Skravletråd September

God formiddag:-). Storebror er i bhg, går visst greit, de skal prøve å få han til å sove nå så spent på det. Prøvde å gå en tur med lillebror i mens men han våknet selvsagt etter 10 min i vognen og hylte. Skulle ihvertfall ikke ligge i vognen

Begynne å forberede rommet i alle fall. Det er en del som skal ut, det skal støvsuges, vaskes og hull sparkles.
Mye arbeid som går i å male et rom ja

For en spennende tid du går i møte. Når er terminen din egentlig ? Starten på oktober?
15 oktober så går over prematurgrensa 24 september så alt etter det er HELT greit ;)
Snuppa kom akkurat på dagen 37+0 så lillebror kan godt gjøre det samme merker jeg nå :p hvert et altfor tungt svangerskap!

Ja takk, vi har heldigvis fått fjernet de fleste av bjørka for et par år siden. Men det er stadig ganske mange rundt huset vårt, så plenen er helt gul og oransje hver høst. :p
Å men det er mange fine trær med masse løv her, bor bare i leilighet så har mange vaktmestere som tar den jobben ;)

15 oktober så går over prematurgrensa 24 september så alt etter det er HELT greit ;)
Snuppa kom akkurat på dagen 37+0 så lillebror kan godt gjøre det samme merker jeg nå :p hvert et altfor tungt svangerskap!
Da håper jeg det blir som du ønsker :) prøv å få slappet av nå den siste måneden .

God dag Shadow:) Er så rart å tenke at September er her og ventetiden er snart over :) Og ikke lenge igjen for deg heller :D Så gøy at du skal hente vognen din i dag :) Hvilken har dere kjøpt?
Ventetiden din er over før min da ;) får vel være greit det siden du har gått gravid lengst :p du er vel klar på å bli ferdig du også?

Vi har kjøpt emmaljunga super nitro og greier ikke helt tro det før vogna står her ;)

God morgen til deg også. Så spennende, at det bare er innspurten igjen nå. Det er en mening med, at den siste tid skal være slitsom vet du... Så er man helt klar til å jobbe, når nurket skal komme til verden. ;)
Hvert slitsomt siden svangerskapskvalmen kom som bare har utviklet seg til andre plager som har fulgt meg hele veien :p
Dette har hvert et veldig langt svangerskap!

Ventetiden din er over før min da ;) får vel være greit det siden du har gått gravid lengst :p du er vel klar på å bli ferdig du også?

Vi har kjøpt emmaljunga super nitro og greier ikke helt tro det før vogna står her ;)
Sant så sant :) Men etter det er det jo ikke lenge igjen for deg heller :) jeg kjenner jeg er ganske så klar :) Og hatt masse sammentrekkninger og nedpress så det er tydelig at det skjer noe der nede ;)

Å så gøy :) fine de vognene altså! Ja det er litt uvirkelig frem til den står der :)

Da håper jeg det blir som du ønsker :) prøv å få slappet av nå den siste måneden .
Slappet av? Det er for noe da? :p
Skal noen turer til sykehuset denne mnd (minimum 2 sikkert flere!)
Også andre ting som må gjøres slik som jordmor time, helsesøster time for snuppa osv gjør at det sikkert blir som vanlig ;)

Sant så sant :) Men etter det er det jo ikke lenge igjen for deg heller :) jeg kjenner jeg er ganske så klar :) Og hatt masse sammentrekkninger og nedpress så det er tydelig at det skjer noe der nede ;)

Å så gøy :) fine de vognene altså! Ja det er litt uvirkelig frem til den står der :)
Når kom kommende storesøster i forhold til termin da?

Satser på at det snart skjer noe ;)

Er virkelig helt uvirkelig siden mannen har hvert klar på at såpass mye blir ikke brukt på en vogn :p

God dag damer :) September er her og litt vemodig da lillebror kan melde sin ankomst når som helst :) Rart, men også spent :) Høsten har også kommet for å bli virker det som :/ Ha en fin mnd alle sammen og HUSK begnynn å bruk REFLEKS ;)
Ja det med refleks er lurt å huske! Minner meg på at jeg må bli streng med mannen!

Back
Topp