Det er sant! Gir den en klem jeg❤Ja, håper hvertfall de finner ut av det. Å vite er bedre enn å ikke vite, og spekulere!
Åååh, så moro! Når er termin?
Ja det blir spennende å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant! Gir den en klem jeg❤Ja, håper hvertfall de finner ut av det. Å vite er bedre enn å ikke vite, og spekulere!
Åååh, så moro! Når er termin?
Synes det jaDa er det kanskje greit å vente![]()
Mye arbeid som går i å male et rom jaBegynne å forberede rommet i alle fall. Det er en del som skal ut, det skal støvsuges, vaskes og hull sparkles.
15 oktober så går over prematurgrensa 24 september så alt etter det er HELT greitFor en spennende tid du går i møte. Når er terminen din egentlig ? Starten på oktober?
Alle andre mnd har gått utrolig sakte så en mnd som går fort hadde hvert en gledelig overraskelseGod formiddag
Måtte september gå fort for din del!
Å men det er mange fine trær med masse løv her, bor bare i leilighet så har mange vaktmestere som tar den jobbenJa takk, vi har heldigvis fått fjernet de fleste av bjørka for et par år siden. Men det er stadig ganske mange rundt huset vårt, så plenen er helt gul og oransje hver høst.![]()
Da håper jeg det blir som du ønsker15 oktober så går over prematurgrensa 24 september så alt etter det er HELT greit![]()
Snuppa kom akkurat på dagen 37+0 så lillebror kan godt gjøre det samme merker jeg nåhvert et altfor tungt svangerskap!
Det er jo ikke lenge tilDet er sant! Gir den en klem jeg❤
Ja det blir spennende å se18.sept er termin
![]()
Ventetiden din er over før min daGod dag ShadowEr så rart å tenke at September er her og ventetiden er snart over
Og ikke lenge igjen for deg heller
Så gøy at du skal hente vognen din i dag
Hvilken har dere kjøpt?
Nei og kjenner at det er deiligDet er jo ikke lenge tillykke til med siste innspurt.
Hvert slitsomt siden svangerskapskvalmen kom som bare har utviklet seg til andre plager som har fulgt meg hele veienGod morgen til deg også. Så spennende, at det bare er innspurten igjen nå. Det er en mening med, at den siste tid skal være slitsom vet du... Så er man helt klar til å jobbe, når nurket skal komme til verden.![]()
Sant så santVentetiden din er over før min dafår vel være greit det siden du har gått gravid lengst
du er vel klar på å bli ferdig du også?
Vi har kjøpt emmaljunga super nitro og greier ikke helt tro det før vogna står her![]()
Ja takk. Bare vente til 24. September!Da håper vi lillebror tar seg en tur i slutten av måneden :-D
Slappet av? Det er for noe da?Da håper jeg det blir som du ønskerprøv å få slappet av nå den siste måneden .
Når kom kommende storesøster i forhold til termin da?Sant så santMen etter det er det jo ikke lenge igjen for deg heller
jeg kjenner jeg er ganske så klar
Og hatt masse sammentrekkninger og nedpress så det er tydelig at det skjer noe der nede
![]()
Å så gøyfine de vognene altså! Ja det er litt uvirkelig frem til den står der
![]()
Ja det med refleks er lurt å huske! Minner meg på at jeg må bli streng med mannen!God dag damerSeptember er her og litt vemodig da lillebror kan melde sin ankomst når som helst
Rart, men også spent
Høsten har også kommet for å bli virker det som :/ Ha en fin mnd alle sammen og HUSK begnynn å bruk REFLEKS
![]()
Hva spiste du?God morgenvi kom ut fra badet for litt siden
lille fikk bade, nå skal mor spise frokost
![]()
Ble det løpetur?Nå er treningstøyet på, på første gang på flere mnd ! Det blir deilig