Pass er lurtMå ha nytt pass til kb
Levere ett par pakker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pass er lurtMå ha nytt pass til kb
Levere ett par pakker
God morgenGod september morgennå er det høst !
Ja har hørt rykter om detPass er lurt![]()
Hørtes deilig utGod morgen! Her ligger vi fortsatt i senga. Men skal vel snart gå på badet nå.
God morgenGod morgen! Her ligger vi fortsatt i senga. Men skal vel snart gå på badet nå.
Det er det ja
I grunn helt greit !God morgen
Høsten har ankommet!
fylt opp litt vertfallGod morgen alle sammen.
Ny måned, ny skravletråd.Er vi klar til høsten, har vi fått fylt opp barnehagen med varme klær, gjort klar rake-riven til alt løvet i hagen osv osv?
![]()
Ja jeg er klarGod morgen! September bringer med seg høstfølelse, men fint vær i dagInnser at permisjonen forsvinner raskt... I går ble lillemor henvist til ortopedisk barneklinikk etter 2 måneder hos barnelege og fysio på helsestasjonen, hvor av de i går konkluderte med at de står fast når det gjelder motorikken hennes. Derav har mot hatt en dårlig natt. Naturligvis bekymrer man seg. En vissen arm, og hun henger lengre etter enn ønsket... Noen får bare alt :-(
Ellers, er dere klare for september?![]()
Håper virkelig du sover nå da!God morgen
Vært våken siden før 4
Vekke kb om en time å så kjøre han på skolen før jeg går hjem å legger meg
Når han er ferdig pæ skolen må vi til byen
Deilig å bare slappe av i senga daGod morgen! Her ligger vi fortsatt i senga. Men skal vel snart gå på badet nå.
Kos deg med treningNå er treningstøyet på, på første gang på flere mnd ! Det blir deilig
Skal prøve på detKos deg med trening![]()
Hei og hoppGod morgen alle sammen.
Ny måned, ny skravletråd.Er vi klar til høsten, har vi fått fylt opp barnehagen med varme klær, gjort klar rake-riven til alt løvet i hagen osv osv?
![]()
Greit å ta det på en oppholdsdag eventuelt solskinnsdag ja så skjønner du er glad for denDet ble heldigvis ikke bytte av dør i dag likevel.
Det pissregner!!