Skravletråd September

God morgen! Her ligger vi fortsatt i senga. Men skal vel snart gå på badet nå.

Nå er treningstøyet på, på første gang på flere mnd ! Det blir deilig

God morgen alle sammen.

Ny måned, ny skravletråd. :D Er vi klar til høsten, har vi fått fylt opp barnehagen med varme klær, gjort klar rake-riven til alt løvet i hagen osv osv? :p

Det ble heldigvis ikke bytte av dør i dag likevel.

Det pissregner!!

God morgen! September bringer med seg høstfølelse, men fint vær i dag :-) Innser at permisjonen forsvinner raskt... I går ble lillemor henvist til ortopedisk barneklinikk etter 2 måneder hos barnelege og fysio på helsestasjonen, hvor av de i går konkluderte med at de står fast når det gjelder motorikken hennes. Derav har mot hatt en dårlig natt. Naturligvis bekymrer man seg. En vissen arm, og hun henger lengre etter enn ønsket... Noen får bare alt :-(

Ellers, er dere klare for september? :-)

God morgen alle sammen.

Ny måned, ny skravletråd. :D Er vi klar til høsten, har vi fått fylt opp barnehagen med varme klær, gjort klar rake-riven til alt løvet i hagen osv osv? :p
fylt opp litt vertfall :)
God morgen! September bringer med seg høstfølelse, men fint vær i dag :-) Innser at permisjonen forsvinner raskt... I går ble lillemor henvist til ortopedisk barneklinikk etter 2 måneder hos barnelege og fysio på helsestasjonen, hvor av de i går konkluderte med at de står fast når det gjelder motorikken hennes. Derav har mot hatt en dårlig natt. Naturligvis bekymrer man seg. En vissen arm, og hun henger lengre etter enn ønsket... Noen får bare alt :-(

Ellers, er dere klare for september? :-)
Ja jeg er klar :)

Skulle selge en vogn i går. Sa ja til kjøper i går. Skulle sende i dag. Så sa jeg nå at jeg hadde ombestemt meg. Er det urimelig av meg ? Må Jo være lov å ombestemme seg. Men det mente hun at det gikk ikke Ann

God morgen
Vært våken siden før 4
Vekke kb om en time å så kjøre han på skolen før jeg går hjem å legger meg
Når han er ferdig pæ skolen må vi til byen
Håper virkelig du sover nå da! :o

God morgen alle sammen.

Hei og hopp :D
Når du nevner det skulle jeg nok ha endret litt på garderoben til snuppa i bhg, med er ikke altfor kalt enda.
Og heldigvis slipper jeg å tenke på løvet som daler ned :D

Back
Topp