Skravletråd September

God morgen! September bringer med seg høstfølelse, men fint vær i dag :) Innser at permisjonen forsvinner raskt... I går ble lillemor henvist til ortopedisk barneklinikk etter 2 måneder hos barnelege og fysio på helsestasjonen, hvor av de i går konkluderte med at de står fast når det gjelder motorikken hennes. Derav har mot hatt en dårlig natt. Naturligvis bekymrer man seg. En vissen arm, og hun henger lengre etter enn ønsket... Noen får bare alt :-(

Ellers, er dere klare for september? :)
Kjedelig at hun skal få såpass mye, men satser på at hun derfor slipper unna mye etterhvert og at hun får på plass det motoriske.
 
Skulle selge en vogn i går. Sa ja til kjøper i går. Skulle sende i dag. Så sa jeg nå at jeg hadde ombestemt meg. Er det urimelig av meg ? Må Jo være lov å ombestemme seg. Men det mente hun at det gikk ikke Ann
Tja via finn eller facebook gruppe?
Vet mange facebook grupper er strenge på det at man må selge det man legger ut om man har en kjøper.

Men burde jo også få ombestemme seg, hva var grunnen til at du ombestemte deg da?
 
Greit å ta det på en oppholdsdag eventuelt solskinnsdag ja så skjønner du er glad for den :)
Meldt bra vær på mandag så det blir da. Det er greit. Den er tett nok for ei helg til.

Men da bør vi snart komme igang med det vi skulle ta etter den dørs var byttet i dag, rommet til mellomste skal males!
 
Tja via finn eller facebook gruppe?
Vet mange facebook grupper er strenge på det at man må selge det man legger ut om man har en kjøper.

Men burde jo også få ombestemme seg, hva var grunnen til at du ombestemte deg da?
Facebook gruppe. Nei jeg kom på etter jeg hadde sagt ja at vi fortsatt bruker den. Og da har vi ingen vogn her hjemme. Også har jeg bare ikke lyst til å selge den. Men sto visst i gruppe reglene at det var bindene...men må vel være bedre å angre før salg enn etter?
 
Kjekt:) Samme her;) Bra hos dere?
Ja. Ting går sin gang. Det er høst, det er vått, hverdagens rutiner faller på plass for ungene. Alt ved det vante

Mannen desverre fortsatt arbeidsledig og når jeg fikk utsatt jobbens spørmål om når jeg kommer tilbake så er sannelig mamma aktiv på å mase på det.... Men det ordner seg nok
 
Ja. Ting går sin gang. Det er høst, det er vått, hverdagens rutiner faller på plass for ungene. Alt ved det vante

Mannen desverre fortsatt arbeidsledig og når jeg fikk utsatt jobbens spørmål om når jeg kommer tilbake så er sannelig mamma aktiv på å mase på det.... Men det ordner seg nok
Mhm her også. OJ ble levert til frokost i barnehagen. Prøver levere til det for spiser bedre der til frokost enn hjemme så henter jeg heller før. Frøkna og jeg slapper av,men må ut noen ærend etterhvert. Mannen ble operert i går så han tar det rolig. Når trnker du tilbake i jobb ?
 
God morgen
Vært våken siden før 4
Vekke kb om en time å så kjøre han på skolen før jeg går hjem å legger meg
Når han er ferdig pæ skolen må vi til byen
Huff så tidlig. Fikk ikke sove? Ærend i byen ja?:)
 
Meldt bra vær på mandag så det blir da. Det er greit. Den er tett nok for ei helg til.

Men da bør vi snart komme igang med det vi skulle ta etter den dørs var byttet i dag, rommet til mellomste skal males!
Men det er jo greit å få gjort idag :)
 
Facebook gruppe. Nei jeg kom på etter jeg hadde sagt ja at vi fortsatt bruker den. Og da har vi ingen vogn her hjemme. Også har jeg bare ikke lyst til å selge den. Men sto visst i gruppe reglene at det var bindene...men må vel være bedre å angre før salg enn etter?
Ikke lett når det er facebook gruppe.
Får satse på at hun som ville kjøpe gir seg uten problem
 
God dag alle vakre damer her inne.

Nå er vi endelig i september etter mange mnd venting! Termin er i oktober men lillebror kan med glede komme i slutten av denne mnd!

Nå skal jeg slappe av litt før jordmor time og etter den timen skal jeg til snövit for å hente barnevogn! ❤
 
Men det er jo greit å få gjort idag :)
Begynne å forberede rommet i alle fall. Det er en del som skal ut, det skal støvsuges, vaskes og hull sparkles.
 
Mhm her også. OJ ble levert til frokost i barnehagen. Prøver levere til det for spiser bedre der til frokost enn hjemme så henter jeg heller før. Frøkna og jeg slapper av,men må ut noen ærend etterhvert. Mannen ble operert i går så han tar det rolig. Når trnker du tilbake i jobb ?
Jeg VET IKKE når jeg skal tilbake på jobb

Jeg har perm til en gang i november.

Vi kan muligens få henne inn o en bhg jeg ikke vil fra des eller Jan. Hun er er år i romjula.

Vi kan trolig få henne i den bhg jeg vil i august 17, men vi må regne på om vi har råd til å vente. Som dels avhenger av om mannen får seg en jobb snart..
 
God dag alle vakre damer her inne.

Nå er vi endelig i september etter mange mnd venting! Termin er i oktober men lillebror kan med glede komme i slutten av denne mnd!

Nå skal jeg slappe av litt før jordmor time og etter den timen skal jeg til snövit for å hente barnevogn! ❤
For en spennende tid du går i møte. Når er terminen din egentlig ? Starten på oktober?
 
Jeg VET IKKE når jeg skal tilbake på jobb

Jeg har perm til en gang i november.

Vi kan muligens få henne inn o en bhg jeg ikke vil fra des eller Jan. Hun er er år i romjula.

Vi kan trolig få henne i den bhg jeg vil i august 17, men vi må regne på om vi har råd til å vente. Som dels avhenger av om mannen får
Hehe ok. Her vet jeg, januar . Mulig noe ekstravakter før det. Det vanskeligste her er hvor stor stilling jeg vil tilbake til. Plass i barnehage har hun fått:)
 
Back
Topp