Skravletråd September

Jeg VET IKKE når jeg skal tilbake på jobb

Jeg har perm til en gang i november.

Vi kan muligens få henne inn o en bhg jeg ikke vil fra des eller Jan. Hun er er år i romjula.

Vi kan trolig få henne i den bhg jeg vil i august 17, men vi må regne på om vi har råd til å vente. Som dels avhenger av om mannen får seg en jobb snart..
Svarte deg. Men skjedde noe rart med quote

Ble endelig frokost på meg også mens lillemor pludrer i lekegrinda.

Ingen store. Skal hente en pakke og gå en tur om været holder seg. Slår meget mulig de to tingene sammen. Dine planer da?
Høres jo ut som en plan. Har noen ærend jeg må få unna

God morgen alle sammen.

Ny måned, ny skravletråd. :D Er vi klar til høsten, har vi fått fylt opp barnehagen med varme klær, gjort klar rake-riven til alt løvet i hagen osv osv? :p
God formiddag:D
Høsten kommer like brått på hvert år:P

God morgen! September bringer med seg høstfølelse, men fint vær i dag :-) Innser at permisjonen forsvinner raskt... I går ble lillemor henvist til ortopedisk barneklinikk etter 2 måneder hos barnelege og fysio på helsestasjonen, hvor av de i går konkluderte med at de står fast når det gjelder motorikken hennes. Derav har mot hatt en dårlig natt. Naturligvis bekymrer man seg. En vissen arm, og hun henger lengre etter enn ønsket... Noen får bare alt :-(

Ellers, er dere klare for september? :-)
Så bra dere har blitt henvist videre:)
Lykke til!

God dag alle vakre damer her inne.

Nå er vi endelig i september etter mange mnd venting! Termin er i oktober men lillebror kan med glede komme i slutten av denne mnd!

Nå skal jeg slappe av litt før jordmor time og etter den timen skal jeg til snövit for å hente barnevogn! ❤
Måtte september gå fort for din del!

Hei og hopp :D
Når du nevner det skulle jeg nok ha endret litt på garderoben til snuppa i bhg, med er ikke altfor kalt enda.
Og heldigvis slipper jeg å tenke på løvet som daler ned :D

Ja takk, vi har heldigvis fått fjernet de fleste av bjørka for et par år siden. Men det er stadig ganske mange rundt huset vårt, så plenen er helt gul og oransje hver høst. :p

God morgen! September bringer med seg høstfølelse, men fint vær i dag :-) Innser at permisjonen forsvinner raskt... I går ble lillemor henvist til ortopedisk barneklinikk etter 2 måneder hos barnelege og fysio på helsestasjonen, hvor av de i går konkluderte med at de står fast når det gjelder motorikken hennes. Derav har mot hatt en dårlig natt. Naturligvis bekymrer man seg. En vissen arm, og hun henger lengre etter enn ønsket... Noen får bare alt :-(

Ellers, er dere klare for september? :-)
Stakkars lillemor :( Håper hun får skillelig oppfølging nå!

Her er vi mer enn klar for september og lillebror kan bare komme her :) Vi gleder oss enormt nå :)

Nå er vi endelig i september etter mange mnd venting! Termin er i oktober men lillebror kan med glede komme i slutten av denne mnd!

Nå skal jeg slappe av litt før jordmor time og etter den timen skal jeg til snövit for å hente barnevogn! ❤
God dag Shadow:) Er så rart å tenke at September er her og ventetiden er snart over :) Og ikke lenge igjen for deg heller :D Så gøy at du skal hente vognen din i dag :) Hvilken har dere kjøpt?

God morgen til deg også. Så spennende, at det bare er innspurten igjen nå. Det er en mening med, at den siste tid skal være slitsom vet du... Så er man helt klar til å jobbe, når nurket skal komme til verden. ;)

Høsten kommer like brått på hvert år:p

Ja takk. Den kommer alt for fort etter min mening - selv om vi egentlig hadde en ganske bra sommer i år, så kunne jeg godt bruke bare en måned til, før jeg er klar for høst og mørke. :D

Da håper vi lillebror tar seg en tur i slutten av måneden :-D

Stakkars lillemor :( Håper hun får skillelig oppfølging nå!

Her er vi mer enn klar for september og lillebror kan bare komme her :) Vi gleder oss enormt nå :)
Ja, håper hvertfall de finner ut av det. Å vite er bedre enn å ikke vite, og spekulere!

Åååh, så moro! Når er termin?

Back
Topp