Skravletråd September

God morgen! September bringer med seg høstfølelse, men fint vær i dag :) Innser at permisjonen forsvinner raskt... I går ble lillemor henvist til ortopedisk barneklinikk etter 2 måneder hos barnelege og fysio på helsestasjonen, hvor av de i går konkluderte med at de står fast når det gjelder motorikken hennes. Derav har mot hatt en dårlig natt. Naturligvis bekymrer man seg. En vissen arm, og hun henger lengre etter enn ønsket... Noen får bare alt :-(

Ellers, er dere klare for september? :)
God morgen
Håper dere får hjelp nå da

Skulle selge en vogn i går. Sa ja til kjøper i går. Skulle sende i dag. Så sa jeg nå at jeg hadde ombestemt meg. Er det urimelig av meg ? Må Jo være lov å ombestemme seg. Men det mente hun at det gikk ikke Ann
Tja dårøug gjort av deg egentlig. En avtale er jo avtale

Ah greit det ikke ble i dag da
Like greit ja.

Nå har jeg og lillesøster sovet/ammet på senga. Og jeg har spist lunsj. Så da tar vi oss en tur og handler litt, i går glemte jeg "ballerina-sko", (sånne tynne som sokker nesten, med en tynn skinnsåle eller noe sånn) hun bruker dem på dansekurs og de forrige er både utslitt og for små.

Når kom kommende storesøster i forhold til termin da?

Satser på at det snart skjer noe ;)

Er virkelig helt uvirkelig siden mannen har hvert klar på at såpass mye blir ikke brukt på en vogn :p
Hun kom 3 dager før :) Så vi får se om han vil komme før også ;)

Ja det er mye penger på en vogn, så skjønner jo det :) Vi var i London da snuppa var 3mnd og vi hadde med emmaljungaen, og når vi var på madame tousso (???) Så spurte hun som jobbet der hvor mye den kostet og mannen svarte i pund.. hun fikk hakeslepp: p men syns vognen var super fin da :D

Så satt jeg her da med spagetti i håret :p
Lille spiser spagetti til lunsj, kaster koppen sin ned på gulvet, snill som ho mor er så plukker jeg gladlig opp koppen. Plutselkg kjenner jeg noe bløtt treffe hue mitt. Ååh jada, spagetti, ikke litt, men halve skåla :o

Hun kom 3 dager før :) Så vi får se om han vil komme før også ;)

Ja det er mye penger på en vogn, så skjønner jo det :) Vi var i London da snuppa var 3mnd og vi hadde med emmaljungaen, og når vi var på madame tousso (???) Så spurte hun som jobbet der hvor mye den kostet og mannen svarte i pund.. hun fikk hakeslepp: p men syns vognen var super fin da :D
Da får han også komme noen dager tidlig syns jeg ;)

Er jo en vogn som holder lenge da. Men de er nok ikke helt vant til slike vogner har jeg følelsen av, vi betaler kun 7000 nå pga salg og føler vi har hvert utrolig heldige! Mens andre syns jo det er utrolig dyrt, mannen kommer vel ikke til å si til sine hvor dyr den egentlig er ;)

Det er jenta si ;) Fikk nesten sjokk i går kveld da jeg kjørte ute...
Har ikke hatt behov for å tenke mye over det for vi er ikke ute såpass sent utenom med bilen, men har kjøpt inn refleksvest til snuppa, blir jo snart mørkt mens vi er ute (må kjøpe noe til barnevogn også).
Men mannen som sykler til og fra jobb må også snart få på seg noe

Slappet av? Det er for noe da? :p
Skal noen turer til sykehuset denne mnd (minimum 2 sikkert flere!)
Også andre ting som må gjøres slik som jordmor time, helsesøster time for snuppa osv gjør at det sikkert blir som vanlig ;)
Kjenner til det. Men gi deg selv et pusterom i ny og ne da:)

Så satt jeg her da med spagetti i håret :p
Lille spiser spagetti til lunsj, kaster koppen sin ned på gulvet, snill som ho mor er så plukker jeg gladlig opp koppen. Plutselkg kjenner jeg noe bløtt treffe hue mitt. Ååh jada, spagetti, ikke litt, men halve skåla :o
Typisk, jaja sånt skjer, ble det en ekstra dusj ;)

Da får han også komme noen dager tidlig syns jeg ;)

Er jo en vogn som holder lenge da. Men de er nok ikke helt vant til slike vogner har jeg følelsen av, vi betaler kun 7000 nå pga salg og føler vi har hvert utrolig heldige! Mens andre syns jo det er utrolig dyrt, mannen kommer vel ikke til å si til sine hvor dyr den egentlig er ;)
Syns jeg å ;) Han turner sån inni der og må gjerne komme ut å turne litt altså: D

Ja det er jo faktisk det :) 7000 er jo en høy pris, men billig når det er salg på en ordinær pris ;) Nei det skjønner jeg godt at han ikke vil.. vi hadde den foresten med til egypt også når vi var der 2 uker på ferie, fikk noen blikk der å, men ingen som spurte ;)

Har ikke hatt behov for å tenke mye over det for vi er ikke ute såpass sent utenom med bilen, men har kjøpt inn refleksvest til snuppa, blir jo snart mørkt mens vi er ute (må kjøpe noe til barnevogn også).
Men mannen som sykler til og fra jobb må også snart få på seg noe
Da er det lurt at mannen begynner snart ja ;) Jentungen har sekken full samt jakken ;)

Syns jeg å ;) Han turner sån inni der og må gjerne komme ut å turne litt altså: D

Ja det er jo faktisk det :) 7000 er jo en høy pris, men billig når det er salg på en ordinær pris ;) Nei det skjønner jeg godt at han ikke vil.. vi hadde den foresten med til egypt også når vi var der 2 uker på ferie, fikk noen blikk der å, men ingen som spurte ;)
Hehe rart det men når han kommer ut kommer du garantert til å syns at han er så liten å skjør mens i magen er de mer robuste skulle man tro :p

Kun de i byer er vant til noe som kan minne om barnevogn men da triller :p og da store byer som Kairo og Alexandria.

Back
Topp