Helt enig med degJa takk. Den kommer alt for fort etter min mening - selv om vi egentlig hadde en ganske bra sommer i år, så kunne jeg godt bruke bare en måned til, før jeg er klar for høst og mørke.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig med degJa takk. Den kommer alt for fort etter min mening - selv om vi egentlig hadde en ganske bra sommer i år, så kunne jeg godt bruke bare en måned til, før jeg er klar for høst og mørke.![]()
God dagGod formiddag. Storebror er i bhg, går visst greit, de skal prøve å få han til å sove nå så spent på det. Prøvde å gå en tur med lillebror i mens men han våknet selvsagt etter 10 min i vognen og hylte. Skulle ihvertfall ikke ligge i vognen
nei det ville hun ikke så må nok sende denIkke lett når det er facebook gruppe.
Får satse på at hun som ville kjøpe gir seg uten problem
den er så dårlig uansettNei, savner sommeren![]()
veldig deilig å endelig kunne gjøre detSprek du er![]()
her ble det plutselig varmt ! 19 graderGod morgenHer er det enda litt varmt meen kkenner at høst vinden kommer smygenede innpå
![]()
nei ble saltimeBle det løpetur?
Ja forsovetTja dårøug gjort av deg egentlig. En avtale er jo avtale
Skal ikke være lett å gjøre alle til lagsPrøver å gi meg så mange pusterom som mulig jeg![]()
Men ikke alle er enige i det virker det som![]()
Nei, men også umulig det da.Skal ikke være lett å gjøre alle til lags
Uff så slitsomtSå gøy når bhg ringer og forteller at alt går strålende men vi kan gjerne hente han mens det ennå er greit og vi får hjem en overtrøtt gutt fordi de kun fikk han til å sove 20 min i bhg så nå ligger han på gulvet og hyler. Så glad gubben er hjemme og kan hjelpe for ellers hadde dette blitt en lang dag
Haha ja. Fikk dusja meg etter at lille sovnaTypisk, jaja sånt skjer, ble det en ekstra dusj![]()
Hele 20 min så nå har vi ett uvær av en gutt hjemme som mildt sagt hyler. Gubben prøver å få han til å sove litt mer nå da ellers blir denne dagen grusomGod dag
Håper storebror fikk seg en dupp i barnehagen!
Hehe rart det men når han kommer ut kommer du garantert til å syns at han er så liten å skjør mens i magen er de mer robuste skulle man tro
Kun de i byer er vant til noe som kan minne om barnevogn men da trillerog da store byer som Kairo og Alexandria.
Har lagret fra i fjorLurt å ha en del![]()
nei det ville hun ikke så må nok sende den
den er så dårlig uansett
veldig deilig å endelig kunne gjøre det
her ble det plutselig varmt ! 19 grader
nei ble saltime
Ja forsovet![]()
Nei litt vind er detDeilig da19 grader uten vind?
Godt han er hjemme daSå gøy når bhg ringer og forteller at alt går strålende men vi kan gjerne hente han mens det ennå er greit og vi får hjem en overtrøtt gutt fordi de kun fikk han til å sove 20 min i bhg så nå ligger han på gulvet og hyler. Så glad gubben er hjemme og kan hjelpe for ellers hadde dette blitt en lang dag
Han bør egentlig det men ikke søren om han ville. Så blir spennende å se hvordan ettermiddagen blirGodt han er hjemme daskal han sove mer i dag?
Godt det daHaha ja. Fikk dusja meg etter at lille sovnahu sover ennå
![]()