Skravletråd September

God formiddag:-). Storebror er i bhg, går visst greit, de skal prøve å få han til å sove nå så spent på det. Prøvde å gå en tur med lillebror i mens men han våknet selvsagt etter 10 min i vognen og hylte. Skulle ihvertfall ikke ligge i vognen
God dag:)
Håper storebror fikk seg en dupp i barnehagen!

Hadde en veldig spesiell jordmor idag! Glad det ikke er min faste jordmor for å si det sånn! Inn og ut på 20 min og godt er det!

Ikke lett når det er facebook gruppe.
Får satse på at hun som ville kjøpe gir seg uten problem
nei det ville hun ikke så må nok sende den
Nei, savner sommeren:P
den er så dårlig uansett
veldig deilig å endelig kunne gjøre det
God morgen :) Her er det enda litt varmt meen kkenner at høst vinden kommer smygenede innpå :(
her ble det plutselig varmt ! 19 grader
Ble det løpetur?
nei ble saltime
Tja dårøug gjort av deg egentlig. En avtale er jo avtale
Ja forsovet :)

Hjemme igjen. Har spist lunsj og sett siste episoden av pretty little liars. For en syk episode :o ble body balance :)

Så gøy når bhg ringer og forteller at alt går strålende men vi kan gjerne hente han mens det ennå er greit og vi får hjem en overtrøtt gutt fordi de kun fikk han til å sove 20 min i bhg så nå ligger han på gulvet og hyler. Så glad gubben er hjemme og kan hjelpe for ellers hadde dette blitt en lang dag

Så gøy når bhg ringer og forteller at alt går strålende men vi kan gjerne hente han mens det ennå er greit og vi får hjem en overtrøtt gutt fordi de kun fikk han til å sove 20 min i bhg så nå ligger han på gulvet og hyler. Så glad gubben er hjemme og kan hjelpe for ellers hadde dette blitt en lang dag
Uff så slitsomt

Hehe rart det men når han kommer ut kommer du garantert til å syns at han er så liten å skjør mens i magen er de mer robuste skulle man tro :p

Kun de i byer er vant til noe som kan minne om barnevogn men da triller :p og da store byer som Kairo og Alexandria.

Ja ikke sant :p Omgivelsene inni magen er han ganske så vandt til ;) Så han blir skjørere ja :)

Ja det er de nok, og ikke i sharm el sheik :p
Lurt å ha en del :)
Har lagret fra i fjor ;)

Godt han er hjemme da :) skal han sove mer i dag?

Og dere er godt i gang med å skravle :) sååå bra!!! Om det skravlet ekstra mye i september så kan jeg nesten garantere noen ekstra overraskelser mot slutten av året :)

Back
Topp