Men blir bra når det er ferdig daMye forberedelser. Som ikke synes
Deretter selve malingen. Flere strøk. Og to farger. Litt tid ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men blir bra når det er ferdig daMye forberedelser. Som ikke synes
Deretter selve malingen. Flere strøk. Og to farger. Litt tid ja
Klar for høsten?Jo takk![]()
Høres koselig ut det daEgo-shopping! Bare meg og lillesøster.
Ballerina-danse-tøfler til mellomste. Og strømpebukser til begge jentene. Neglelakker til meg. Hårstrikk og sånn stor klype. Forbruksvarer. Masse pokestop og en gym jeg rakk å "eie" ti minutter, lenge nok til å høste gevinst. Ikke mer. Brukte nok opp nesten alle ballen jeg fikk på stroppene på noen vanskelige pokemon, men deilig å bare rusle rundt sånn.
Takk takk. Ikke i form idag men får overleve jobbGodt med ny mnd da![]()
Kos deg på jobb idag![]()
Fkk ikke sove neiHuff så tidlig. Fikk ikke sove? Ærend i byen ja?![]()
Får håpe timene går fort daTakk takk. Ikke i form idag men får overleve jobb![]()
God dagGod dag alle vakre damer her inne.
Nå er vi endelig i september etter mange mnd venting! Termin er i oktober men lillebror kan med glede komme i slutten av denne mnd!
Nå skal jeg slappe av litt før jordmor time og etter den timen skal jeg til snövit for å hente barnevogn! ❤
Har du fått slappet av noe idag?God dag![]()
Det smakte helt okHåper maten smakte![]()
neiMen ikke så det blir iskaldt![]()
![]()
jeg har vært helt ram i dag !Og dere er godt i gang med å skravlesååå bra!!! Om det skravlet ekstra mye i september så kan jeg nesten garantere noen ekstra overraskelser mot slutten av året
![]()
hørtes godt utNå må jeg ta en høneblund kjenner jeg![]()
Ja tia går fortGod formiddag. 1 sept allerede. Glemt helt av det ble ny måned
Nå skal jeg straks avgårde på postkontoret med pakke og så jobb![]()
Må finne på noeGod morgenfuglEffektiv morgen på deg ser jeg
![]()
Får ikke gjort alt alltid. Tar meg av dattera mi og sørger for at vi får mat og søvn. (Og at bananfluene og hybelkaninene ikke formerer seg for fort)Altså skulle gjort mye mer her hjemme da![]()
Men men sånn er det noen ganger![]()
Håper det går braGod formiddag. Storebror er i bhg, går visst greit, de skal prøve å få han til å sove nå så spent på det. Prøvde å gå en tur med lillebror i mens men han våknet selvsagt etter 10 min i vognen og hylte. Skulle ihvertfall ikke ligge i vognen
Bytta om på pynten? Lurer på å skifte ut gardinene nå. Tips til fine høstfarger?Da ble det høst i stua mi, mangler bare noe småtteri![]()
Blir spennende nå daGod dag damerSeptember er her og litt vemodig da lillebror kan melde sin ankomst når som helst
Rart, men også spent
Høsten har også kommet for å bli virker det som :/ Ha en fin mnd alle sammen og HUSK begnynn å bruk REFLEKS
![]()
Lykke til på handelLike greit ja.
Nå har jeg og lillesøster sovet/ammet på senga. Og jeg har spist lunsj. Så da tar vi oss en tur og handler litt, i går glemte jeg "ballerina-sko", (sånne tynne som sokker nesten, med en tynn skinnsåle eller noe sånn) hun bruker dem på dansekurs og de forrige er både utslitt og for små.
Det var slett ikke dumt neiHøres koselig ut det dagodt med litt ego-shopping
![]()
He he er vel godt detDet ble brødskive peanøttsmørikke så kreativt.