He heHahahahaha...
Rakk å si: der var det lys igjen.
Samboeren: det var deilig.
Så gikk strømmen søren meg enda en gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He heHahahahaha...
Rakk å si: der var det lys igjen.
Samboeren: det var deilig.
Så gikk strømmen søren meg enda en gang
Ser på valgnatt egentligHva gjør dere ikveld da?
Gulrøtter er godt om du harGod kveld alle sammen
Jeg sitter og er utrolig fysen på noe, men lite i huset (og skal IKKE ta hull på,den sjokoladeplata..). Noen tips til noe godt å snacke på,som jeg kan lage av vanlige ting i skapet?![]()
Fikk du stemt i dag?Akkurat kommet fra jobb og plassert meg i sofa
Du da?
Har falt helt utav hele skravlingen jeg. Mye ute i helgen og klarer ikke helt å hente meg inn igjenSå sinnsykt som dere skravler nå da![]()
Snakk for deg selvSom dere skravler
Så bra daGjorde dettannlegen min er veldig flink
HeheHe helett for
Jepp. Lille hadde fått en Gant-genser (dån) av mormoren sin, og hadde den på i bhg forleden. Kom hjem med masse tusjflekker hehe![]()
Det orker jeg ikkeNoen som skal se på valg greiene ?
Så kos da! Snakk om fin gaveJaden er til meg selv. Sikkert siste selvstrikk siden lille er kommet
blir vel bare baby og barnestrikk nå
![]()
Fikk garn, mønster og pinner i bursdagsgave hos mannen. Han vet å kjøpe rette gaver til meg altså![]()
Ja da får man jo skravler ogsåAbsoluttog enda mer koselig å gå med folk fra barselgruppa
![]()
Mamma vet bestJepp.går sikkert bra. Hun er jo ikke ei lita frøken. Brukt str 62 i klær siden hun var seks/sju uker. Lang frøken også
blir bare så bekymra når måltidene endrer seg. Spiser færre og tuller fælt.
Du får ut uken på degSikkert, de 2.000 jeg ligger bak deg tar jeg i en sveip![]()
Har falt helt utav hele skravlingen jeg. Mye ute i helgen og klarer ikke helt å hente meg inn igjen![]()
Nei har hengt med i helgen. Men nå datt jeg helt utDet orker jeg ikke![]()
Har du tortillalefser eller speltlomper? Da kan du krydre de med hvilke krydder du vil,salt eller ost ++ del de opp med pizzaskjærer og stek de,så får du dine egne sunne chipsGod kveld alle sammen
Jeg sitter og er utrolig fysen på noe, men lite i huset (og skal IKKE ta hull på,den sjokoladeplata..). Noen tips til noe godt å snacke på,som jeg kan lage av vanlige ting i skapet?![]()
Skjer jo ikke underverker på en time for megJo, men du er her nå ikke sant
vi har smugtittet på et hus i dag. Såg veldig lovende ut på prospektet, men ble skuffetHehe
Samboeren hviler på sofaen sier han. Jeg sier han sover, fordi han snorker. Men han nekter for det
Så da sitter her da.. Skjer det noe hos deg?
Så kos da! Snakk om fin gave![]()
Jeg gidder ikke voksen prosjekter jeg![]()
Å nei?!Hva skjedde nå.
Helt brått og plutselig ble jeg helt utslitt