Skravletråd september

God kveld alle sammen :)
Jeg sitter og er utrolig fysen på noe, men lite i huset (og skal IKKE ta hull på,den sjokoladeplata..). Noen tips til noe godt å snacke på,som jeg kan lage av vanlige ting i skapet? :p
Gulrøtter er godt om du har:D
Og frukt..

Ja :) den er til meg selv. Sikkert siste selvstrikk siden lille er kommet :p blir vel bare baby og barnestrikk nå :p

Fikk garn, mønster og pinner i bursdagsgave hos mannen. Han vet å kjøpe rette gaver til meg altså ;)
Så kos da! Snakk om fin gave :)
Jeg gidder ikke voksen prosjekter jeg :p

Jepp. :) går sikkert bra. Hun er jo ikke ei lita frøken. Brukt str 62 i klær siden hun var seks/sju uker. Lang frøken også :p blir bare så bekymra når måltidene endrer seg. Spiser færre og tuller fælt.
Mamma vet best;) merker du det på klærne så er det bra!

God kveld alle sammen :)
Jeg sitter og er utrolig fysen på noe, men lite i huset (og skal IKKE ta hull på,den sjokoladeplata..). Noen tips til noe godt å snacke på,som jeg kan lage av vanlige ting i skapet? :p
Har du tortillalefser eller speltlomper? Da kan du krydre de med hvilke krydder du vil,salt eller ost ++ del de opp med pizzaskjærer og stek de,så får du dine egne sunne chips ;) har du mager kesam kan du fixe deg en dip :D

Så kos da! Snakk om fin gave :)
Jeg gidder ikke voksen prosjekter jeg :p

Hadde ønska meg den lenge, men ikke tatt meg råd til det. Så satte stor pris på at jeg fikk det i gave. Garnet er ganske dyrt :p

Jeg synes det er kos jeg. Har noe som tar litt tid da. Og bolen blir tvstrikk inntill mønsteret kommer :)

Back
Topp