Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiser eplebåter nåGulrøtter er godt om du har
Og frukt..
Mamma vet bestmerker du det på klærne så er det bra!
Ikke alltod bildene står opp til forventningene...vi har smugtittet på et hus i dag. Såg veldig lovende ut på prospektet, men ble skuffet![]()
Uff da.. Det er kjedelig. Hva var det som skuffa da?vi har smugtittet på et hus i dag. Såg veldig lovende ut på prospektet, men ble skuffet![]()
Er det ikke gøy?!Plutselig ble det vanskelig å følge med her
Akkurat kommet fra jobb og plassert meg i sofa
Du da?
Tror du på det??Ja, ikke sant![]()
Vært i kommunemøte og på jobb
Du da?
Hvordan kommune møtet ?Er det ikke gøy?!![]()
Ja, det er det. Man setter stor pris på det daHadde ønska meg den lenge, men ikke tatt meg råd til det. Så satte stor pris på at jeg fikk det i gave. Garnet er ganske dyrt
Jeg synes det er kos jeg. Har noe som tar litt tid da. Og bolen blir tvstrikk inntill mønsteret kommer![]()
Jeg ogsåEr tilbake nå, jeg
GråtonerHvilke farger har du strikka det i?![]()
Ikke jeg hellerKjenner jeg er trøtt her, skal ikke drøye for lenge i kveld..
Jøss, så rart?!Får ikke sjekka lista.. Den vil ikke åpne seg..
Det er ikke verstBare 225 innlegg å lese..
Neste voksenprosjekt må vel bli genser til mannen da. Siden han kjøpte garn til genser til megJa, det er det. Man setter stor pris på det da![]()
Gråtonerdet vil si, jeg kan ikke strikke, dette er bestillingsverk fra en strikkeglad bestemor
![]()
Nam, det skal jeg prøve en gang! Har tortillalefser faktisk, men har spist et par vaffelhjerter (fra frysa, lagd til juniorHar du tortillalefser eller speltlomper? Da kan du krydre de med hvilke krydder du vil,salt eller ost ++ del de opp med pizzaskjærer og stek de,så får du dine egne sunne chipshar du mager kesam kan du fixe deg en dip
![]()