Skravletråd september

Mamma vet best;) merker du det på klærne så er det bra!

Får satse på det ;) mat har bare vært et problem med henne siden starten. Prematur og greier. Så henger meg altfor mye opp i det (håper og tror jeg).

Hadde ønska meg den lenge, men ikke tatt meg råd til det. Så satte stor pris på at jeg fikk det i gave. Garnet er ganske dyrt :p

Jeg synes det er kos jeg. Har noe som tar litt tid da. Og bolen blir tvstrikk inntill mønsteret kommer :)
Ja, det er det. Man setter stor pris på det da :)

Gråtoner :D det vil si, jeg kan ikke strikke, dette er bestillingsverk fra en strikkeglad bestemor :)

Åh, det blir nok fint :D åh, må prøve å lære deg å strikke. Er koselig :)
Her ble det og i grått. Lysegrå, hvit og blå. Visste ikke kjønnet når jeg laga det til henne, og liker blå så da ble det det ;)

Har du tortillalefser eller speltlomper? Da kan du krydre de med hvilke krydder du vil,salt eller ost ++ del de opp med pizzaskjærer og stek de,så får du dine egne sunne chips ;) har du mager kesam kan du fixe deg en dip :D
Nam, det skal jeg prøve en gang! Har tortillalefser faktisk, men har spist et par vaffelhjerter (fra frysa, lagd til junior :oops:) med syltetøy og et eple, så nå begynner søtsuget å roe seg :)

Back
Topp