Åja da kan det være detVurderer å prøve å bytte mme merke og se om det hjelper. Er under siste matinga før kvelden hun starter.
Om det ikke fungerer, må jeg vel ringe legen eller hs![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja da kan det være detVurderer å prøve å bytte mme merke og se om det hjelper. Er under siste matinga før kvelden hun starter.
Om det ikke fungerer, må jeg vel ringe legen eller hs![]()
Det er deiligSå herlig å ligge i sengen og høre på regnet ute![]()
Det kan være lurtJeg hoppet til siste side!
Åja da kan det være detprøv å bytt til en mildere en. Kan hende magen ikke tåler den
Mhm.. Men det ordner seg vel snartJøss, så rart?!![]()
Er kjempe godtNam, det skal jeg prøve en gang! Har tortillalefser faktisk, men har spist et par vaffelhjerter (fra frysa, lagd til junior) med syltetøy og et eple, så nå begynner søtsuget å roe seg
![]()
Collett eller nan ha fra apoteketBruker hipp, så vet ikke om en mildere. Men prøver nan kanskje![]()
Det er santSpiser eplebåter nåUtrolig så mye bedre frukt smaker når den er oppskåret!
Er collet mildere enn hipp?Collett eller nan ha fra apoteket
Ikke så ofte det har skjedd herSkulle akkurat si at strømmen kom tilbake, men før jeg rakk det så var den borte igjen.... Har aldri opplevd at den har gått flere ganger etter hverandre.. Har dere opplevd det?
Beste jeg vetDet er deilig![]()
Håper en dusj gjorde susenNei nå krangler ryggen for mye og jeg søker tilflukt i dusjen
Hva driver du med da?Oj her var drt skravlet
Nei, dessverreIkke alltod bildene står opp til forventningene...
HahaHahahahaha...
Rakk å si: der var det lys igjen.
Samboeren: det var deilig.
Så gikk strømmen søren meg enda en gang
Den går og kommer hele tia. Holdt på i over 1 time. Og strømmen varer max 1 min liksom...Ikke så ofte det har skjedd her
Uvær hos deg?
Nabohuset lå nesten vegg i vegg.Uff da.. Det er kjedelig. Hva var det som skuffa da?
Helt grei vaktHatt en fin kveld på jobb?
Skravler bra du ogsåSå sinnsykt som dere skravler nå da![]()