Så braHelt grei vakt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braHelt grei vakt![]()
Jeg tror det, men nan fra apoteket er braEr collet mildere enn hipp?
Hvor typisk er ikke det da?!Akkurat når jeg skal til å gi meg for kvelden, altså![]()
Hva var det som skuffet da?Nei, dessverre
Slapp å legge dem også idag siden jeg var på jobbSå digg !
liker å høre på regnet når vi er på hytta. Liker ikke regnet når vi er hjemme. Har hatt endel vannlekkasjer.... kunne dusje inne i stua for endel år siden. Ikke kultSå herlig å ligge i sengen og høre på regnet ute![]()
Stemte igår jegFikk du stemt i dag?
Imponert at du gidderDet er ikke verst
Jeg hadde over 400 som jeg holder på å skumme gjennom![]()
Er det valget som er overveldende kanskje?Skulle akkurat si at strømmen kom tilbake, men før jeg rakk det så var den borte igjen.... Har aldri opplevd at den har gått flere ganger etter hverandre.. Har dere opplevd det?
Ah.. Den er kjip... Kjedelig når det først er hus..Nabohuset lå nesten vegg i vegg.
Beste jeg vet. Tenkte å prøve å lirke mini over i egen seng nå. Så jeg får ett par timer søvn uten han hengende i puppen
. Han har en lei tendens til å bruke meg som tutt om natten
Ja men det blir sentNei har hengt med i helgen. Men nå datt jeg helt ut
Det er jo så spennende![]()
Oi!! Det kan jeg skjønne ikke var noe kult. Mye som ble ødlagt?liker å høre på regnet når vi er på hytta. Liker ikke regnet når vi er hjemme. Har hatt endel vannlekkasjer.... kunne dusje inne i stua for endel år siden. Ikke kult
Da blir det bra tempo tipper jegJeg er med fra nå![]()
Haha! Noe såntEr det valget som er overveldende kanskje?
Nabohuset lå altfor tettHva var det som skuffet da?
Enda bedre daSlapp å legge dem også idag siden jeg var på jobb![]()
Hvor typisk er ikke det da?!![]()
Jepp, oppskåret er et bra triksSpiser eplebåter nåUtrolig så mye bedre frukt smaker når den er oppskåret!
Så braStemte igår jeg
Hadde ikke rukket det idag..