Da har de ikke klart å finne feilenEtter ca 1 min![]()
Skjer her og
Vi er så heldig at om naboen har feil på sitt anlegg, så kan det slå ut hele nabolaget. Tar tid å finne rett hus da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har de ikke klart å finne feilenEtter ca 1 min![]()
Lykke tilDa har jeg og gubben stemt![]()
MhmAller helst sove da![]()
Jepp. Lille hadde fått en Gant-genser (dån) av mormoren sin, og hadde den på i bhg forleden. Kom hjem med masse tusjflekker heheJa, har en del fra gaver og..de er supre! Men er ikke bare bare å få flekkene av, neimen sånn er det.. Klær er forbruksvare i de minste str
![]()
Mer vanlig enn uvanlig, er det ikke det da?Skulle akkurat si at strømmen kom tilbake, men før jeg rakk det så var den borte igjen.... Har aldri opplevd at den har gått flere ganger etter hverandre.. Har dere opplevd det?
Å så fint. Mariussett er klart for vinteren her også![]()
Jeg er med fra nåMen folkens, dette er ikke tempo nok om vi skal må musemor sitt litt ville og gale mål altså![]()
Hvilken serie?Hurra funnet ny bokserie til kb
Tydelig vis.. Nå har den gått 3 ganger.. Har selv aldri opplevd det. Men flere som sier det er vanligMer vanlig enn uvanlig, er det ikke det da?
Er det ihvertfall her. Aldri opplevd at den kommer tilbake og forblir sånn. Alltid endel blink og forsvinner i en stund ti.Mer vanlig enn uvanlig, er det ikke det da?
HeiDa er jeg klar til innsats.
Hva skravles det om?
Unger er ungerJepp. Lille hadde fått en Gant-genser (dån) av mormoren sin, og hadde den på i bhg forleden. Kom hjem med masse tusjflekker hehe![]()
Hatt en fin kveld på jobb?Heinå er jeg også klar
![]()
Jepp, alle soverEr alle barna lagt?
Akkurat når jeg skal til å gi meg for kvelden, altsåJeg er med fra nå![]()
Er du opptatt med valgsendingen?Så sinnsykt som dere skravler nå da![]()
Akkurat kommet fra jobb og plassert meg i sofaHva gjør dere ikveld da?
Så digg !Jepp, alle sover![]()