Skulle akkurat si at strømmen kom tilbake, men før jeg rakk det så var den borte igjen.... Har aldri opplevd at den har gått flere ganger etter hverandre.. Har dere opplevd det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, er redd jeg havner i samme klemma. Frøken ubesluttsom som samboer kaller meg![]()
Orker nesten ikke reise meg fra sofaenHeheTa det når du orker
![]()
Godt jeg ikke er aleneHaha, ikke bare meg da, nei![]()
Jeg har bestilt strikkaklær av naboenStrikkaklær er jo helt supert!
Skulle akkurat si at strømmen kom tilbake, men før jeg rakk det så var den borte igjen.... Har aldri opplevd at den har gått flere ganger etter hverandre.. Har dere opplevd det?
Haha, da skjønner jeg at du ikke orker å bytte sengetøy og dusje i hvert fallOrker nesten ikke reise meg fra sofaen![]()
Det gjør ikke jeg heller..Nudler liker jeg virkelig ikke
Gikk den med engang?Skulle akkurat si at strømmen kom tilbake, men før jeg rakk det så var den borte igjen.... Har aldri opplevd at den har gått flere ganger etter hverandre.. Har dere opplevd det?
Det blir for mye nå i kveldHaha, da skjønner jeg at du ikke orker å bytte sengetøy og dusje i hvert fall![]()
Håper det hjelper med en varm dusjNei nå krangler ryggen for mye og jeg søker tilflukt i dusjen
Etter ca 1 minGikk den med engang?
Det skal jegMhmSlapp av du
![]()
Så braDet skal jeg![]()
Ikke bra!Nei nå krangler ryggen for mye og jeg søker tilflukt i dusjen
Å så fint. Mariussett er klart for vinteren her ogsåDet er detog kjenner jeg meg selv rett, kommer hun ikke til å mangle noen ting av strikka tøy til vinterene som kommer
marius sett til vinteren var klart allerede i februar til henne
![]()
Aller helst sove daSå bra![]()