Jeg hoppet til siste side!Da rekker du aldri skrive noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hoppet til siste side!Da rekker du aldri skrive noe![]()
Satser på at det blir detMhmNytt sengetøy og ny dusja er digg! Pleier å bli ekstra godt med søvn da når man koser seg ekstra
![]()
Det er deiligHåper jeg også
Skal bli godt å legge seg i nytt sengetøy![]()
Jeg ser jo antall innlegg og det er jo mye igjen der ser jegIkke så bra
Du hadde 2.391 på siste oppdatering..Samme her. Men vurderer senga. Spent på hvor nært målet mitt jeg er
Men det haddd jo vært gøyJeg tøyset med at det hadde vært gøy om vi hadde nådd 1.000 sider, eller 20.000 innlegg på denne tråden i dag
Det er nok det luresteJeg hoppet til siste side!
Klart det. Men jeg lager ikke selv, og velger heller å kjøpe de litt billigereSant! Men når man tenker over hvor mye tid det tar å lage klær selv, pluss penger til materialer, så blir dett en rimelig stiv stykkpris der og om man skal regne det om![]()
Vi har fått en del nøstebarnbodyer og -pysjamaser i gave, og de er kjempegode så er nok verdt prisen, men du så vanskelig det er å få bort gulpe- og bæsjeflekker på de!Haha, jahar erfart det selv, gitt... Dyreste bodyen jeg har spandert på baby var en hust&claire i ull til 279,- og jeg syntes DEN var dyr
![]()
Hadde vært morsomt om det faktisk ble nådd daJeg tøyset med at det hadde vært gøy om vi hadde nådd 1.000 sider, eller 20.000 innlegg på denne tråden i dag
Legen siden hun gråter mye eller prat med helsesøsterNei, har ikke der. Hvem ringer man da egentlig?
Hun beveger seg fint fra side til side med hodet og virker ikke låst noen steder :s
Hun roer seg faktisk best på stellebordet på badet. Da stopper ofte skrikingen. Så siste matingen ble der inne idag
Fitbit het det ja. Tenkte på den i sted. Lest om den tidligere. Har litt lyst på denJeg vil ha polarloop eller fitbit... Men klarer ikke bestemme meg..![]()
Jeg kan godt bruke litt tid på å lage noe, men ville ikke betalt så mye for de i butikken jeg hellerKlart det. Men jeg lager ikke selv, og velger heller å kjøpe de litt billigere![]()
Gjør detSatser på at det blir det
Fikk lyst til å skifte jeg også![]()
Jepp, som student levde jeg nesten på grandis og nudler i en periode. DødsleiHadde vel blitt kjedelig med hamburger og grandis i lengden også![]()
Gidder ikke dusje daGjør detDa får du sikkert sove enda litt bedre
![]()
Blir lei bare du nevner det jegJepp, som student levde jeg nesten på grandis og nudler i en periode. Dødslei![]()
Hadde jeg kunne sydd, hadde jeg nok også laga noe.Jeg kan godt bruke litt tid på å lage noe, men ville ikke betalt så mye for de i butikken jeg heller![]()
Haha. Er ikke akkurat spennende matBlir lei bare du nevner det jeg![]()