Vet ikke om jeg har fått med meg din jeg ?Tamara sin, eller min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke om jeg har fått med meg din jeg ?Tamara sin, eller min![]()
Er bra tempo nåKan dere sikkert
Står 1848 sider og 18k innlegg til megTror sidene stemte på min app?
Pjuh, enda godt!Mhm! Var redd det var jeg som hadde stappa tørketrommelen for full, men når jeg så at strømtelleren var av og ingen brytere var av så skkønte jeg lett at det var feil fra leverandørphju..
Ja, jeg må prøve på det i kveldLurtFå ordentlig med søvn
![]()
Ok. Kommer seg velHadde samme problem tidligere i dag. Funker for meg nå da![]()
Har faktisk hent at jeg har mistet handlelisten ut døren og endt opp med bare å ha glemt to varerDet er vel fordi du har oversikten da![]()
![]()
Samme side som på min appMen antall innlegg på tråden er det samme på appen.
Er på 923 sider nå
Det har detGått litt i ett i dag kanskje?
Burde jeg også.. Blitt lite søvn i det siste.. Bare ubehahelig å ligge for lenge...Ja, jeg må prøve på det i kveld![]()
Satser på at den virker igjen hos deg snart ogsåOk. Kommer seg velHar bare ikke sjekka lista i dag, så var spent
Men får vel sett den før jeg tar kvelden
![]()
Jepp! Særlig når man tar hensyn til at små babyer ofte har eksplosiv bæsj som kanskje ikke lar seg vaske bortOmg, det var en syk pris![]()
Skjønner den. Håper du får litt søvn nå i nattBurde jeg også.. Blitt lite søvn i det siste.. Bare ubehahelig å ligge for lenge...
Det kan ta litt tidBare 225 innlegg å lese..
Jeg har tannlegeskrekk..Gjorde dettannlegen min er veldig flink
Har aldri laget det.Du skal vel ikke lage fersk kjøtt og suppe en dag? Kunne tenkt meg en oppskrift på det![]()
MhmPjuh, enda godt!
Det er ikke dårlig daHar faktisk hent at jeg har mistet handlelisten ut døren og endt opp med bare å ha glemt to varer