Skravletråd september

Jepp! Særlig når man tar hensyn til at små babyer ofte har eksplosiv bæsj som kanskje ikke lar seg vaske bort :p

Haha, ja :p har erfart det selv, gitt... Dyreste bodyen jeg har spandert på baby var en hust&claire i ull til 279,- og jeg syntes DEN var dyr :p

Vet ikke om jeg har fått med meg din jeg ? :eek:
Jeg tøyset med at det hadde vært gøy om vi hadde nådd 1.000 sider, eller 20.000 innlegg på denne tråden i dag

Er vel de der ute som har penger til det også :p selv om jeg synes det er hårreisende
Sant! Men når man tenker over hvor mye tid det tar å lage klær selv, pluss penger til materialer, så blir dett en rimelig stiv stykkpris der og om man skal regne det om :p

Kan ikke det her heller. Her må det være mye klart på forhånd når jeg henter i barnehagen. Kan ikke ta noe på sparket :p
Vil jo ha sunn og variert kost gjennom uka også :)
Jepp. Om vi ikke planlegger blir det vel bare grandis og hamburgere :p kan ikke leve på det. Nå prøver jeg å ha middag til mannen er hjemme fra jobb. Og ha det variert og sunt :)

Jepp. Om vi ikke planlegger blir det vel bare grandis og hamburgere :p kan ikke leve på det. Nå prøver jeg å ha middag til mannen er hjemme fra jobb. Og ha det variert og sunt :)
Hadde vel blitt kjedelig med hamburger og grandis i lengden også :p

Back
Topp