Ja, iallefall når det skravles så myeDet kan ta litt tid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, iallefall når det skravles så myeDet kan ta litt tid![]()
Skulle hatt meg sånn klokke kanskje.Har en fra ebay og (er mange ulike der), men den var ikke så bra for bestilte feil str![]()
Liten plass så ikke fått tall herfra enda. Men spennende å følge med på landet ogsåDere som følger litt med på valget nå, går det deres vei?
Jepp! Særlig når man tar hensyn til at små babyer ofte har eksplosiv bæsj som kanskje ikke lar seg vaske bort![]()
Da rekker du aldri skrive noeJa, iallefall når det skravles så mye
Håper jeg ogsåSkjønner den. Håper du får litt søvn nå i natt![]()
Her inntas kveldsmaten, og jeg vurderer det samme. trøtt IkveldNå har jeg lagt en unge og lurer på om jeg skal legge meg selv..
Jeg tøyset med at det hadde vært gøy om vi hadde nådd 1.000 sider, eller 20.000 innlegg på denne tråden i dagVet ikke om jeg har fått med meg din jeg ?![]()
Nytt sengetøy er herligHåper jeg også
Skal bli godt å legge seg i nytt sengetøy![]()
Sant! Men når man tenker over hvor mye tid det tar å lage klær selv, pluss penger til materialer, så blir dett en rimelig stiv stykkpris der og om man skal regne det omEr vel de der ute som har penger til det ogsåselv om jeg synes det er hårreisende
Skulle hatt meg sånn klokke kanskje.samsung gear. Den teller vel kanskje sånt
![]()
Mhm, satser på detSatser på at den virker igjen hos deg snart også![]()
AhaJeg tøyset med at det hadde vært gøy om vi hadde nådd 1.000 sider, eller 20.000 innlegg på denne tråden i dag
Jepp. Om vi ikke planlegger blir det vel bare grandis og hamburgereKan ikke det her heller. Her må det være mye klart på forhånd når jeg henter i barnehagen. Kan ikke ta noe på sparket
Vil jo ha sunn og variert kost gjennom uka også![]()
Gikk ganske fort her ogsåMhm, satser på detfeilen i går retta seg opp etter 10 min
![]()
MhmNytt sengetøy er herlig![]()
Så braGikk ganske fort her også![]()
Samme her. Men vurderer senga. Spent på hvor nært målet mitt jeg erJoa, men jeg kunne ha tenkt meg litt flere innlegg til først
Hadde vel blitt kjedelig med hamburger og grandis i lengden ogsåJepp. Om vi ikke planlegger blir det vel bare grandis og hamburgerekan ikke leve på det. Nå prøver jeg å ha middag til mannen er hjemme fra jobb. Og ha det variert og sunt
![]()
Ikke så braAha
Hvordan klarer vi oss da?