Strikka, vaska klær, tatt oppvasken og gjort min borgerplikt.Hva har dere gjort i dag ?
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strikka, vaska klær, tatt oppvasken og gjort min borgerplikt.Hva har dere gjort i dag ?
Men antall innlegg på tråden er det samme på appen.Hvordan ligger det an nå da? Er ikke det samme som står på appen med sider...
Jeg ligger laaangt bak dere..Hehe, enig![]()
Jobba, stemt og vært husmorHva har dere gjort i dag ?
Jeg orket det ikke.
Skiftet til Masterchef Sør-Afrika
Sikkert like greit
Ja, da ble detBle det fint på badet?
Er tilbake nå, jegJeg kommer også sterkere tilbake![]()
Det synes jeg ogsåTja vi hadde noen dyre plagg kjøpt på salg.. Gøy å ha noe ikke alle hsr
Jeg handler mandagerPleier å ta ukeshandligen på torsdagene, jeg
Ja, skjedde brått noeSer dere har fått opp tempoet..
Får undersøke litt om det da![]()
Føler jeg har vært det i dag, jaDu er jo super flink![]()
Valgsending her en stund fremover nå
Må for øvrig si at de selger "merkeklær" på et par butikker her i byen også, og jeg tror det var 600 for en ralph lauren-bodyhelt latterlig i mine øyne å betale så mye for et plagg som kanskje bare passer et par mnd
![]()
Er verdt å legge litt ekstra penger i seng , dyner og dynetrekkVed tanke på hvor stor del av livet man faktisk tilbringer i sengen så skulle det bare mangle.
Vi har bare sateng vi..
Må sjekke lilleba, håper det har for dobbeltdyner
LurtKjenner jeg er trøtt her, skal ikke drøye for lenge i kveld..
Tamara sin, eller minMå jo det med dagens utfordring![]()
Hadde samme problem tidligere i dag. Funker for meg nå daFår ikke sjekka lista.. Den vil ikke åpne seg..
Tror sidene stemte på min app?Hvordan ligger det an nå da? Er ikke det samme som står på appen med sider...