Da vet jeg at det er en serie jeg må være våken og klar for å se. Nyter ikke starte når en er trøtt da.
Nei, lurt å være våken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da vet jeg at det er en serie jeg må være våken og klar for å se. Nyter ikke starte når en er trøtt da.
Bruker som regel jeg ogsåOg går det for lenge mellom sesongene må jeg se de to siste episodene i forrige sesong også.
Skjønner jo det kan bli litt vanskelig når det ikke står på handlelista daDet skal jeg.
Får se om han klarer det bedre denne gang.
Han prøvde når jeg hadde kraftig bekkenløsning.
Han er ikke så flink til å få med seg det jeg glemmer å skrive på handlelisten![]()
Fått strømmen tilbake?Jeg liker det ikke.. Synes det er tåpelig, så gidder ikke å se på det.. Vi så på 71*nord (selv om vi ikke pleier å se på det) helt til strømmen gikk..
Jepp, er det ikke gøySer dere har fått opp tempoet..
Ja, ble plutselig det..Rolig nå da
Valgsending her en stund fremover nåJeg gikk over til tvn
Hadde før da jeg jogga...kjøpte bare en random på clas ohlson![]()
Nei.. Fikk sms fra strømleverandøren at de prøver å fikse problemetFått strømmen tilbake?
Plutselig ble det vanskelig å følge med her
Ble det fint på badet?Da er jeg klar til innsats.
Hva skravles det om?
Hvordan ligger det an nå da? Er ikke det samme som står på appen med sider...Dere en liten sprø ide....
Vi er nå på 901 sider (eller litt over 18.000 innlegg) på denne tråden.
Skal vi se om vi klarer å passere 1.000 sider eller 20.000 innlegg i kveld?
Ja det gjør jegJobber du turnus?
Det ble veldig vanskeligJepp, sitter å blar meg tilbake hele tiden selv og prøver å holde følge![]()
Er det Masterchef generelt du ikke liker eller bare Sør-Afrika versjonen?Jeg liker det ikke.. Synes det er tåpelig, så gidder ikke å se på det.. Vi så på 71*nord (selv om vi ikke pleier å se på det) helt til strømmen gikk..
Ja er ofte sånnJa, ble plutselig det..
Jeg kommer også sterkere tilbakeLille U sover.
Jeg har et bad jeg må ta så er jeg deres
Den e kjip!Nei.. Fikk sms fra strømleverandøren at de prøver å fikse problemet
Blinging upEr det Masterchef generelt du ikke liker eller bare Sør-Afrika versjonen?
Ja, ikke santEn spenstig ide![]()