Jeg orket det ikke.Champagne tåteflaske???tror jeg dåner
Skiftet til Masterchef Sør-Afrika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg orket det ikke.Champagne tåteflaske???tror jeg dåner
Da vet jeg at det er en serie jeg må være våken og klar for å se. Nyter ikke starte når en er trøtt da.Sier nja foreløpig. Har potensiale, så kommer til å se noen episoder til ihvertfall. Men litt treg start![]()
Skravles noe om Blinging up the babyLurer jeg også på..
Ja,jeg må detDa kan du liksågodt se de om igjen om du husker lite![]()
Sikkert like greitJeg orket det ikke.
Skiftet til Masterchef Sør-Afrika
Ja får detDa blir det visst nyhetskanalen imorgen tidlig som vanligfår heller oppdatere meg da
![]()
Så fin! Til deg selv?Med disse ensfarga prosjektene med bare glattstrikk går det ofte traurig fremover og jeg må flere ganger bare mote meg opp å fullførehar jo tusen prosjekter i hodet samtidig og har lyst å starte på alle
strikker denne; Vis vedlegget 135969
Er kommet midt i mønsteret![]()
AhSkravles noe om Blinging up the baby
Ja får det![]()
Synes aldri vi har hatt veldig høyt matbudsjett, men liker å planlegge. Så slipper man å ta menyen fra dag til dag. Da blir det fort småting som mangler.Det er lurthar sikkert halvert matbudsjettet ved å gjøre det slik
![]()
Jeg syns det gikk tregt i førsten, så måtte se de første episodene på nyttJa,kommer ikke på så mye som skjedde av det jeg så..så må vell det for å henge med![]()
Æsj jeg orker ikke se på det, synes bare det er trist med 4-åringer som sminkes og spraytan'es. Og ser heller ikke poenget med å kjøpe ralph laurenklær og ponni til en toåring heheNei ikke jeg heller. Blir forbanna rett og slett
Jeg orket ikke å se, så skiftet til masterchef Sør-AfrikaAh
Så hva mener du om det?
Her gikk strømmen..... Bek mørkt her...
Så fin! Til deg selv?![]()
Får håpe han klarer det. Gi han en sjanse i alle fallEr ikke helt overbevist![]()
Ja,må det noen gangerJeg syns det gikk tregt i førsten, så måtte se de første episodene på nytt![]()
Den sjansen tar jegEllers blir det en stykk utslitt mamma i morgen tidlig når snuppa vil stå opp![]()
Ikke noe for baby/barn i det hele tattVar akkurat det jeg også syntes
Får ta igjen det nå daHar vel ikke klart 50 engang!![]()