Skravletråd september

Sier nja foreløpig. Har potensiale, så kommer til å se noen episoder til ihvertfall. Men litt treg start :p
Da vet jeg at det er en serie jeg må være våken og klar for å se. Nyter ikke starte når en er trøtt da.

Med disse ensfarga prosjektene med bare glattstrikk går det ofte traurig fremover og jeg må flere ganger bare mote meg opp å fullføre :p har jo tusen prosjekter i hodet samtidig og har lyst å starte på alle :p strikker denne; Vis vedlegget 135969

Er kommet midt i mønsteret :)
Så fin! Til deg selv? :)

Det er lurt ;) har sikkert halvert matbudsjettet ved å gjøre det slik :p
Synes aldri vi har hatt veldig høyt matbudsjett, men liker å planlegge. Så slipper man å ta menyen fra dag til dag. Da blir det fort småting som mangler.

Ja,kommer ikke på så mye som skjedde av det jeg så..så må vell det for å henge med :)
Jeg syns det gikk tregt i førsten, så måtte se de første episodene på nytt:)

Nei ikke jeg heller. Blir forbanna rett og slett
Æsj jeg orker ikke se på det, synes bare det er trist med 4-åringer som sminkes og spraytan'es. Og ser heller ikke poenget med å kjøpe ralph laurenklær og ponni til en toåring hehe :rolleyes:

Så fin! Til deg selv? :)

Ja :) den er til meg selv. Sikkert siste selvstrikk siden lille er kommet :p blir vel bare baby og barnestrikk nå :p

Fikk garn, mønster og pinner i bursdagsgave hos mannen. Han vet å kjøpe rette gaver til meg altså ;)

Back
Topp