Lolo
Forumet er livet
Vi sparer også mye på å handle sjeldent og planlegge måltider godt.Det er lurthar sikkert halvert matbudsjettet ved å gjøre det slik
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi sparer også mye på å handle sjeldent og planlegge måltider godt.Det er lurthar sikkert halvert matbudsjettet ved å gjøre det slik
![]()
Den vet jeg ikke helt om jeg orker seBlir sent på meg i dagså er det partileder debatt klokka 00:00
Hadde vært koselig daNei vennen.
Ingen planer om å ta deg igjen
Det der vil jeg også gjøreSvitchet over til 71 grader nord,oj de skal sove høyt oppe
Jupp, men i bakgrunnen. Må jobbe også.
Ja må vel detÅh, den dropper jeg glatttenker å være til sengs innen 10
![]()
Hva syns du? Lurte på å starte på den.Gjør det!!
Ellers har jeg og sett et par episoder av spin off serien, fear the walking dead![]()
Ikke jeg...Det der vil jeg også gjøre![]()
Jeg er snart 24 uker og har heldigvis en bekkenløsning som er til å leve med bare jeg tilpasser meg hva jeg gjør på, og fant en fysio som hadde tid til meg uken etter jeg tok kontakt![]()
Huff stakkars 11 mnd baby som skal ha hull i ørene, jeg klarer bare ikke synes at det er greit altså!Ja starter nok igjen snart.
Hun ene håpte datteren ville bli designer, og hun var allerede opptatt av klær og kvalitet. Hun er vel to-tre år
Mye koseligere det![]()
Krysser fingre for oppgangJa, det kan man siblir spennende 13 oktober på 3 mnd kontrollen
![]()
Hva syns du? Lurte på å starte på den.
Tror adrenalinpumpa hadde gått hele nattaIkke jeg...
Ja,kommer ikke på så mye som skjedde av det jeg så..så må vell det for å henge medJa, lurt. Se hele sesong 4 først. Jeg måtte det selv.
Jeg svitsjer innom i blant! Men er ikke så spennende å se heele sendingen kanskjeNei, tenker jeg sjekker resultatet når det er ferdig..
Hadde ikke sovet ett sekundTror adrenalinpumpa hadde gått hele natta![]()
Æsj, det er vondtBle ikke avgitt mye stemme i dag neikom halvveis til stemmelokalet før vi måtte snu. Det ligger fem minutter fra oss.
Fikk så intense luftsmerterså nå ligger jeg i senga
Krysser fingre for oppgang![]()
Nei ikke jeg heller. Blir forbanna rett og slettHuff stakkars 11 mnd baby som skal ha hull i ørene, jeg klarer bare ikke synes at det er greit altså!
Lurt å starte fra begynnelsen av sesongen, så du henger medJa,kommer ikke på så mye som skjedde av det jeg så..så må vell det for å henge med![]()