Kan virke litt kaotisk i begynnelsen, men som du kanskje har sett så foregår det flere samtaler samtidig flettet sammen.Håper da det![]()
Velg deg et par stykker og fokuser på dem så går det bedre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan virke litt kaotisk i begynnelsen, men som du kanskje har sett så foregår det flere samtaler samtidig flettet sammen.Håper da det![]()
Er så lei den heltestatusen hans![]()
De trenger en ny leder![]()
Kom litt sent inn, men ble jo veldig nysgjerrig. Nå var det reklame.Mere svære gull øreringer,dyre klær og sminke..,
Den serien datt jeg litt ut av...kom midt i ses.4 jeg...da skal jeg jammen meg sette meg ned å se 4 på nytt og 5 før ses.6 begynner5 sesonger.
Sesong 6 starter 12. Oktober![]()
På en baby???Omg, leopardbikini og høye hæler?
Jeg har to barn som begynner å bli halvstore, derav treninger og venner og lekser. Jeg har en mann som er aktiv både i guttungens fotball, egen forttball og sitter i fau. Jeg er selv gravid med nummer tre og i den sammenheng kontroller og bekkentrening, jeg har altså bekkenløsning.
Sånn går nå bare ukene
vi hadde et vesentlig roligere liv for noen år siden, men det er gøy at ungene vokser opp også
Gjør det. Er spennendeDen serien datt jeg litt ut av...kom midt i ses.4 jeg...da skal jeg jammen meg sette meg ned å se 4 på nytt og 5 før ses.6 begynner![]()
Ja starter nok igjen snart.Kom litt sent inn, men ble jo veldig nysgjerrig. Nå var det reklame.
Prøver på det, men det var denne utvelgelses prosessen som er vanskeligKan virke litt kaotisk i begynnelsen, men som du kanskje har sett så foregår det flere samtaler samtidig flettet sammen.
Velg deg et par stykker og fokuser på dem så går det bedre
Skal kontakte produsenten jegStemmer for Daryl jeg !![]()

Det får bli i opptak her, for her står det på valgnattSvitchet over til 71 grader nord,oj de skal sove høyt oppe
På nyåret er jeg tilbake på jobb og mannen i permisjon.Akkurat nå gjør jeg det en av ukedagene, men vi får vel bytte litt på til neste år![]()
Ser så skummel utDet får bli i opptak her, for her står det på valgnatt![]()
Prøver å ikke dra rett fra trening, da er jeg så sulten.Åja! Eller å dra før man har spist! Havner nye rart ned i vogna. Nå skriver jeg og handleliste og holder meg 99% til den![]()
Selvfiska ørretHva står på menyen i dag?
Den er snart ferdig nå daJa det er det
Ja, det bør han jo klarePå nyåret er jeg tilbake på jobb og mannen i permisjon.
Da syns jeg han kan ta det
Ja, lurt. Se hele sesong 4 først. Jeg måtte det selv.Den serien datt jeg litt ut av...kom midt i ses.4 jeg...da skal jeg jammen meg sette meg ned å se 4 på nytt og 5 før ses.6 begynner![]()