Skravletråd september

Håper da det :)
Kan virke litt kaotisk i begynnelsen, men som du kanskje har sett så foregår det flere samtaler samtidig flettet sammen.
Velg deg et par stykker og fokuser på dem så går det bedre

5 sesonger.
Sesong 6 starter 12. Oktober:D
Den serien datt jeg litt ut av...kom midt i ses.4 jeg...da skal jeg jammen meg sette meg ned å se 4 på nytt og 5 før ses.6 begynner ;)

Jeg har to barn som begynner å bli halvstore, derav treninger og venner og lekser. Jeg har en mann som er aktiv både i guttungens fotball, egen forttball og sitter i fau. Jeg er selv gravid med nummer tre og i den sammenheng kontroller og bekkentrening, jeg har altså bekkenløsning.

Sånn går nå bare ukene
vi hadde et vesentlig roligere liv for noen år siden, men det er gøy at ungene vokser opp også

Blir vel slik her etterhver som ungen vokser og en ny sikkert kommer :p hvor langt er du på vei?
Hadde ekstrem bekkenløsning i mitt svangerskap. Men fikk ingen fysioterapeut da ingen var ledige i hele byen :/

Kan virke litt kaotisk i begynnelsen, men som du kanskje har sett så foregår det flere samtaler samtidig flettet sammen.
Velg deg et par stykker og fokuser på dem så går det bedre
Prøver på det, men det var denne utvelgelses prosessen som er vanskelig :p

Åja! Eller å dra før man har spist! Havner nye rart ned i vogna. Nå skriver jeg og handleliste og holder meg 99% til den ;)
Prøver å ikke dra rett fra trening, da er jeg så sulten.
Holder meg til handlelista her også :)

Den serien datt jeg litt ut av...kom midt i ses.4 jeg...da skal jeg jammen meg sette meg ned å se 4 på nytt og 5 før ses.6 begynner ;)
Ja, lurt. Se hele sesong 4 først. Jeg måtte det selv.

Back
Topp